Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Intresset för att läsa böcker steg rätt så mycket helt plötsligt :p
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Är det inte överskattat att läsa? Bättre att leva ut det i en ulvlek direkt ;)



Blir jag för avskräckt får jag väl läsa isfolket böckerna istället :p

Haha, jag tvivlar på att vi kommer att leva ut böckerna till deras... hm, fulla potential *harkel* här i leken. :angel:


Låter som böckerna passar mig om det är snusk inblandat :D

Nja, inblandat och inblandat... Det är snarare en central del av storyn. :D
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Trodde alla visste att Sagan om Isfolket var tantsnusk. :eek:

Jag kom precis ihåg att min väninna faktiskt läste typ en halv bok högt för mig för en herrans massa år sen... :sneaky:

Nåja, till skillnad från den dåliga ursäkten till litterärt verk kallat "50 shades of grey", så har ju Sagan om Isfolket i alla fall en hyfsad handling om jag minns rätt. :p
Vilket jag för all del inte behöver göra, det enda jag egentligen minns är att vi satt och fnissade åt snusket typ...
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Trodde alla visste att Sagan om Isfolket var tantsnusk. :eek:

Jag kom precis ihåg att min väninna faktiskt läste typ en halv bok högt för mig för en herrans massa år sen... :sneaky:

Nåja, till skillnad från den dåliga ursäkten till litterärt verk kallat "50 shades of grey", så har ju Sagan om Isfolket i alla fall en hyfsad handling om jag minns rätt. :p

Jaja, "väninna" ja... :p

Jag har inte läst 50 Shades så jag kan inte jämföra. Men det är ju en hel del böcker (strax under 50?) och som jag minns det finns det några riktigt usla med också (de flesta är bara "ganska dåliga om man tänker för mycket" - vilket man ju ska låta bli ;)), men du får läsa serien och jämföra helt enkelt!

Finns förresten böckerna att få tag på fortfarande? För de lär knappast finnas på biblioteket. :D
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Jaja, "väninna" ja... :p

Jag har inte läst 50 Shades så jag kan inte jämföra. Men det är ju en hel del böcker (strax under 50?) och som jag minns det finns det några riktigt usla med också (de flesta är bara "ganska dåliga om man tänker för mycket" - vilket man ju ska låta bli ;)), men du får läsa serien och jämföra helt enkelt!

Finns förresten böckerna att få tag på fortfarande? För de lär knappast finnas på biblioteket. :D

Jag tror bestämt min väninnas mamma har hela serien. :D :sneaky:
Men nä, jag är inne i Temeraire just nu, och när den är slut ska jag läsa klart Age of Fire... osv... jag har lite innan det blir tal om Isfolket. :p
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Min mamma har också böckerna. Så det kanske är i den generationens bokhyllor man ska leta?
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Är det inte överskattat att läsa? Bättre att leva ut det i en ulvlek direkt ;)

haha, jag började kolla på true blood tack vare en ulvlek som jag bara läste med i =) Nu lär jag väl få ta tag och försöka hitta isfolket-böckerna på grund av den här =)
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Min mamma har också böckerna. Så det kanske är i den generationens bokhyllor man ska leta?

smiley-angry039.gif
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Information från LL

Finns förresten böckerna att få tag på fortfarande? För de lär knappast finnas på biblioteket. :D

Än så länge finns de 15 första böckerna inlästa som ljudböcker och kan laddas ned via dator/mobil - resten ska vara på G... :)

sedan finns de som pocket hos div bokhandlare, iaf hos de största webshoparna

Mina 47 delar är hmmm, tyvärr utlånade, så det blir lugnt på tantsnuskfronten i den här leken... :angel:
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Men finns det inte en (eller många) fortsättning på isfolket? Det borde vara hur mycket böcker som helst!

Helt rätt, sedan har du ju Häxmästaren som är en typ 20 böcker och sedan kommer Ljusets rike som är typ lika många.......
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Det avslöjade också LLs ålder med tanke på hur lång det måste ha tagit för att läsa dom :angel:

Som sagt, en bok om dan skulle jag tro... Tung läsning, it is not...

Fast det tog för all del några år för mig, måste både spara ihop pengar och vänta på nästa utgivning. Huvva! :p

Men finns det inte en (eller många) fortsättning på isfolket? Det borde vara hur mycket böcker som helst!

De har faktiskt inte ens jag läst! :D
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Som sagt, en bok om dan skulle jag tro... Tung läsning, it is not...

Lyckades faktiskt bränna igenom hela serien på lite över en vecka för några regniga somrar sedan, så om jag har tråkigt kan jag lätt plöja 5-6 böcker per dag.. (vissa böcker är ju så erbarmligt dåliga också så dem läser man inte särskilt noga...:angel:)
 
Sv: Sagan om Isfolket *Ulvlek*

Lyckades faktiskt bränna igenom hela serien på lite över en vecka för några regniga somrar sedan, så om jag har tråkigt kan jag lätt plöja 5-6 böcker per dag.. (vissa böcker är ju så erbarmligt dåliga också så dem läser man inte särskilt noga...:angel:)

Hoppar man direkt till snusket? :angel:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 817
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 664
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
10 209
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 409
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp