Bukefalos 28 år!

Såhär gick det...(pappatråden)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Zaria

Trådstartare
Såhär gick det med killen jag ska ha barn med.

Efter sex veckors försvinnande,surande och massa sådant så hörde han av sig häromdagen på msn.
Trevlig som få,och igår så hade han bestämt sig för att han verkligen ville försöka,träffas på helgerna som vanligt och sedan om det funkade bra så var vi varmt välkomna jag bebis & katterna att flytta hem till honom (har sagt att jag är flyttbar)
Mailat han några gånger under hans tysta och arga tid,trodde inte han läst vad jag skrev och tagit någon större notis om det.Men det hade han visst gjort.

Så nu planeras det för fullt,jag är sååå glad & lättad,hade ju räknat med att bli ensam med barnet och allt,men nu verkar det inte bli så och glädjetårarna bara sprutar....

Funderar dock fortfarande vad han slagit huvet i så det blev en sån här helomvändning :banana: :bump: :banana:

Så nu vet ni hur det gick

Mvh Zaria (its me)
 
Sv: Såhär gick det...(pappatråden)

Roligt för dig, hoppas att allting kommer att lösa sig till det bästa för er allihopa!
 
Sv: Såhär gick det...(pappatråden)

Va bra! Och lycka till! Och grattis!
Kanske behövde han bara tid att smälta det hela, och kanske fick du till något bra i dina mail som satte dit sista klicket i hans fudneringar:
 
Sv: Såhär gick det...(pappatråden)

Lycka till!!
Ta hand om dig och magen.... :)
 
Sv: Såhär gick det...(pappatråden)

När värsta chocken har lagt sig, så kan han väl tänka klart igen.
Hoppas att allt blir bra med er!
 
Sv: Såhär gick det...(pappatråden)

Vad skönt att han nu har tagit sitt förnuft till fånga så pass att han är kommunikationsbar på ett vettigt sätt.
Önskar dig och bebis lycka till.
Ta en dag i taget, det blir väl som det blir ändå :)
 
Sv: Såhär gick det...(pappatråden)

Nämen ! Vad GLAD jag blir ! Vad bra för dig och framför allt vad bra för BARNET ! Även om ni inte kanske kommer att leva ihop resten av livet så kommer iallafall pappan att finnas med i bilden !


Man kan ju verkligen undra vad som fått honom att ändra sig - men det spelar ingen roll huvudsaken är att nå't konstruktivt hänt.
 
Sv: Såhär gick det...(pappatråden)

Grattis!
Hoppas att allt löser sig för er nu! Försök att mysa ihop er ordentligt innan barnet kommer för sedan blir det fullt ös!
Själv har jag inte sovit en natt på 6 månader och det är lite slitigt men kul ändå för jag älskar min lille son! :love:
 
Sv: Såhär gick det...(pappatråden)

Vad skönt! Hoppas ni får det underbart tillsammans :bump:

Daydream...räkna inte med sömn på ett par månader till :crazy: :D

10 månader är vi här...INATT ska JAG sova hos mina föräldrar utan sonen för första gången sedan han föddes, för att få en HEL natts sömn+sovmorgon *HÄRLIGT* :banana:
 
Sv: Såhär gick det...(pappatråden)

Vad kul!
Han mognade tydligen till :smirk:
 
Sv: Såhär gick det...(pappatråden)

Vad skönt! Han måste har blivit riktigt chockad, även om hans reaktion inte är riktigt vad man väntar sig. Men det är ju olika hur man fungerar. Hoppas att ni kan fortsätta att kommunicera!
 
Sv: Såhär gick det...(pappatråden)

Ja kommunicerar gör vi allt,har inte setts än,men det skulle visst bli snart säger han,så man får väl inte pressa han för hårt heller när han nu väl bestämt sig...Glad är jag iaf,känns mycket tryggare nu fast även väldigt konstigt att han helt plöstligt dykt upp,nu hade man ju planerat och ställt in sig på att bli ensam,så är man helt plötsligt två om det,lite ovant.

Mvh Zaria
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Träning Jag hoppas att min tråd hamnar rätt nu, jag var lite osäker. Annars ber jag någon vänlig själ att flytta den till sin rätta plats...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
15 067
Senast: Tappsveden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp