Såhär ligger min sadel...

Sv: Såhär ligger min sadel...

Jag var bland dom som kommenterade om stolsits... :angel: Men du sa väl då att bilden var missvisande för att hästen vilade på ett bakben och därför såg sadeln ut att tippa bakåt.

Men tycker fortfarande att den har tyngdpunkten väldigt långt bak!! Fast det kanske beror på vad man är van vid... :p

Tyckte du att jag såg ut att sitta i stolsits på bilden jag visade då också? ;)

http://i10.photobucket.com/albums/a101/Solvira/Prince/galopp3.jpg Det var den här jag visade då ;)

Jag kan förstå att du tyckte att den låg lite konstigt på den här bilden: (det är den när han vilar med bakbenet längst mot kameran)
pdsadel.jpg

Men den här? :confused:
sadel4.jpg

(Som sagt är det ganska "skitsamma" eftersom jag litar mer på sadelmästaren än en som bara sett sadeln på bild ;) )

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
447
Senast: Emuliiaa
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 538
Senast: Lavinia
·
Gravid - 1år Det här kan bli lite rörigt, jag ber om ursäkt på förhand. Jag och maken har en dotter på 1.5 år. Hon är det bästa som hänt oss och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
11 312
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 780

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka