Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter som något man kommer på efter att ha provsmakat vodkan ett tagTänk inte att vodka + Pepsodent är ett utmärkt substitut när Minttun tagit slut. Det var en sådär bra början på 2011...
Ehm alltså... Vad skulle det annars lukta som?Frys inte rimmat fläsk. Herregud vilken stank. Luktade som att något dött när vi tinade det.
Häll inte yes i diskmaskinen om maskindiskmedlet är slut. Särskilt inte hemma hos dina föräldrar i det nyrenoverade köket. Skumberget blir dock episkt.
Japp! Eller MinttunLåter som något man kommer på efter att ha provsmakat vodkan ett tag![]()
Det är oxå jättedumt att be nya dejten hacka chili och vitlök till middagen. Det sved rätt ordentligt några timmar senare när det var dax för roligare aktiviteter.Chili hackar man inte utan handskar. Jag fick inte bort det från händerna när jag tvättade mig vilket jag inte kunde se med blotta ögat. Däremot märkte jag det när jag gick på toa och skulle torka mig. Toapappret hade blivit kontaminerat av chilin från mina händer.
Eller läppen...Ni vet dom där små noppborttagningsmaskinerna som fanns på -90 talet - testa inte hur det känns att köra den på tungan![]()
Det gäller även när man använt Tigerbalsam.Tror att jag redan har avrått från detta i en annan tråd, men tål att upprepas: byt inte tampong efter att ha hackat chili om du inte har tvättat händerna mycket noga emellan.![]()