säkerhetsväst - vilken?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare cerrox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 740
C

cerrox

det är flera flera år sedan jag använde en säkerhetsväst sist, kommer inte ihåg när ens, vilket jag själv tycker är väldigt dumt. med det har bara blivit så att när man har växt i från dom så har man inte skaffat sej en ny, onödigt har jag nog kännt att det är, liksom kasta ut pengar på det!

men nu har jag funderat & kommit fram till att jag ska skaffa mej en. jag kommer att använda mej av den framförallt i hoppning med unghästen, iallafall ute i skogen. det är väl inte då dumt? :smirk:

men jag vet nada om säkerthetsvästar. vad finns det för några? vilka är bra/dåliga? någon som kan rekommendera någon? vart köper man den? pris? mm. sedan hur vet man att den passar?

tacksam för svar. :bow:

Sv: säkerhetsväst - vilken?

sök bland trådarna i utrustning, det finns flera stycken om säkerhetsvästar med just dina frågor.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla! Jag ska försöka att fatta mig så kort jag kan. Jag har en Pomeranianpojke på 4 år. Han har aldrig tidigare haft några problem...
Svar
1
· Visningar
749
Senast: Jeps
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
197
· Visningar
28 069
Skola & Jobb I mitt yrke så är det vanligt att man får utbildningar för att avancera, kunna utföra svårare felsökningar, få mer ansvar osv. Detta... 2
Svar
37
· Visningar
2 679
Senast: Sol
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Svar
2
· Visningar
1 393
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka