Bukefalos 28 år!

Sambo med karatefylla

När jag var 20 eller 21 och kom hem från krogen några timmar efter min dåvarande pojkvän och insåg att han hade spytt i sängen blev jag vansinnig. :devil:

De exakta orden som jag väste var:
"Du är singel när du vaknar i morgon."

Och det var han.

/Numera lyckligt gift med hans före detta bästa kompis, som var med den kvällen :angel:
Hahaha! :D hade det varit enbart den situationen hade det varit hårt men det var lite kul :p
 
Hej!

För en bunt år sen hittade jag min sambo sovande i duschen kl 7 en morgon när jag skulle till stallet, han hade varit ute kvällen innan. Riktigt när han kom hem visste han inte, inte hur han kom hem, inte heller hur länge han suttit i duschen med varmvattnet rinnande. Det jag märkte mest var att hela badrummet var fullt av hans spyor och det luktade sååå härligt i det fuktdrypande varma rummet...

Min familj döpte snabbt om "att spy för man är full" till sambons namn, man 'gör en "sambons namn"'.

/Lavinia
 
När jag var sisådär sjutton år vaknade jag efter en mycket blöt tonårsfest och upptäckte att någon hade kräkts på min laptop. Denna någon visade sig vara min dåvarande pojkvän, innan han kröp ihop och somnade under ett bord. Jag var inte överförtjust.

Idag är vi lyckligt gifta och jag börjar luta åt att han snart har sonat sitt brott :p
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
5
· Visningar
1 529
Senast: Hedinn
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 257
Senast: Bapelsin
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 347
Senast: Cocos
·
Kropp & Själ Jag har grubblat hela dagen på detta. Vill ventilera mig, men känns som om detta jag kommer skriva kommer låta ganska...Ljugit! MEN, jag...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 920
Senast: Exile
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Äter hundar småfåglar?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp