Bukefalos 28 år!

Sammanställning av några enkätsvar

Lägger in dem här, en del av dem skiljer en hel del från vad jag och kanske vad andra skulle tro. Diskutera gärna.
ålder.png

kön.png

häst.png

hund.png

egetstall.png
>
boendeform.png

utbildning.png

inkomst.png

arbetssituation.png

personerihushållet.png
 
Jag tror att en del av de som svarat vet ej troligen svarat lite konstigt på fler frågor, de visar troligen på lite av vilken felmarginal som kan finnas.
Det var mellan 10-20 som svarade vet ej på de frågor som hade det alternativet.
 
Jag tror att en del av de som svarat vet ej troligen svarat lite konstigt på fler frågor, de visar troligen på lite av vilken felmarginal som kan finnas.
Det var mellan 10-20 som svarade vet ej på de frågor som hade det alternativet.
Precis . Undersökningar har alltid felmarginal och beroende på hur undersökningen är uppbyggd så kan tex ett icke svar , om frågorna ej är tvingande utan man tex kan hoppa över dem , översättas i statistiken till "vet ej"

Kl
Så man bör som läsare av resultat inte tolka "vet ej" svar som bokstavliga dvs det handlar sällan om att man som i detta fallet inte vet om man äger ngt eller inte .
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Inför OS i Paris bjöd IFCE Institut français du cheval et de l'équitation in representanter från 28 länder för att diskutera...
Svar
0
· Visningar
132
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
1 752
Senast: Tilly_85
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 644
Senast: gulakatten
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här är blandat stolpar från dagens föreläsning och "påståenden" från diskussionsfrågorna som handlar om intressen och självkännedom...
Svar
0
· Visningar
191
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp