Samsung galaxy s5 goes bananas

doleron

Trådstartare
Hjälp! Min mobil fick helt plötsligt för sig att börja synka alla bilder jag nånsin lagt upp på Facebook. Över 1000 extra bilder ligger på telefonen nu och det känns väldigt onödigt. Nån som vet vad jag kommit åt för inställning och hur jag blir av med skiten?

Nu vet jag verkligen inte om det är samma, men min s4 "tjatar" ständigt om att jag ska logga in till mitt Samsung-konto för att synka med Facebook. Någon jag alltid ignorerar. Kan det vara något sådant du har gjort? Dock har jag ingen aning om hur man tar tillbaks det...

Så går det när man har Samsung ;)

Min jobbmobil försökte med liknande manövrar i somras, fast det finns ingen facebook på den. Den samlade ihop bilder från tidigare ägare och intranätet istället. Det hängde ihop med en systemuppdatering. Lösningen var att bli arg, hota att dränka telefonen i k-othrine och tända eld på den. Insåg dock det orimliga i det hela (k-othrine brinner inte) och ropade på ett styck sambo som fick fixa.
Han löste det genom att göra en systemåterställning (hans lösning på alla telefonproblem tror jag). Det funkade, men jag var ju tvungen att spara allt jag ville behålla någon annanstans så länge.

Så går det när man har Samsung ;)

Min jobbmobil försökte med liknande manövrar i somras, fast det finns ingen facebook på den. Den samlade ihop bilder från tidigare ägare och intranätet istället. Det hängde ihop med en systemuppdatering. Lösningen var att bli arg, hota att dränka telefonen i k-othrine och tända eld på den. Insåg dock det orimliga i det hela (k-othrine brinner inte) och ropade på ett styck sambo som fick fixa.
Han löste det genom att göra en systemåterställning (hans lösning på alla telefonproblem tror jag). Det funkade, men jag var ju tvungen att spara allt jag ville behålla någon annanstans så länge.

Hah. Försökte ropa på min sambo men hon visste inte heller hur man ska lösa problemet. Hmm får kanske bli återställning då. Eller bara radera albumet och hoppas att det inte kommer igen

Under inställningarna till fotoalbumet finns också en synkmeny. Kolla hur den ser ut.

Jag vet folk som haft problem med att faceook fulsynkar almanackor osv, det är ett helvete att bli av med...

Ja där fanns det något konto kopplat till fb som jag kunde ta bort. Däremot går inte albumjäveln inte att radera, vad jag blir less på det här!!

Åh, HATAR alla dessa jävla "synkningar"! Fick upp kontaktuppgifter till alla jag hade som vänner på Facebook och varenda en jag någonsin mailat med genom min gmail när jag startade upp senaste mobilen... :banghead:

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 169
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Inom några månader verkar det som om jag behöver ny mobil, min Samsung galaxy s7 från 2015 börjar bete sig lite konstigt till och... 2
Svar
24
· Visningar
1 413
Senast: warg
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kände mig så jävla pepp på att få sätta tänderna i husrestaurering och trädgårdsomvandling inkl odling så att jag nästan dreglade...
Svar
1
· Visningar
1 613
Senast: skiesabove
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har tvingats undersöka min relation till pengar på djupet. Jag vet att pengar är ett känsligt ämne och att folk lätt stör sig på hur...
Svar
11
· Visningar
3 011
Senast: Unafraid
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka