Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ett samsung konto måste man väl ändå ha när man har en Samsung mobil ? Eller minns jag fel..?Nej det tror jag inte för jag har inget samsung konto :O
Ett samsung konto måste man väl ändå ha när man har en Samsung mobil ? Eller minns jag fel..?
Så går det när man har Samsung
Min jobbmobil försökte med liknande manövrar i somras, fast det finns ingen facebook på den. Den samlade ihop bilder från tidigare ägare och intranätet istället. Det hängde ihop med en systemuppdatering. Lösningen var att bli arg, hota att dränka telefonen i k-othrine och tända eld på den. Insåg dock det orimliga i det hela (k-othrine brinner inte) och ropade på ett styck sambo som fick fixa.
Han löste det genom att göra en systemåterställning (hans lösning på alla telefonproblem tror jag). Det funkade, men jag var ju tvungen att spara allt jag ville behålla någon annanstans så länge.
ja sen 30 år tillbaka , typ.Åh, HATAR alla dessa jävla "synkningar"! Fick upp kontaktuppgifter till alla jag hade som vänner på Facebook och varenda en jag någonsin mailat med genom min gmail när jag startade upp senaste mobilen...![]()
Därför ska man inte ha facebook i mobilen.![]()
Det ska man inte. Räcker med en dum fån.Vad ska man då ha en smart phone för?
![]()