JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Sanna Nilsson om sin svåra sjukdom
Bukefalos 30 år!
Dressyrryttaren Sanna Nilsson har nyligen opererats för sin svåra endometrios. I den här starka videon berättar hon om sin sjukdom och om att hon har hållit den hemlig länge. "Och så vill jag nå ut med information om sjukdomen," säger hon. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
https://www.tidningenridsport.se/sanna-nilsson-om-sin-svara-sjukdom/
Moderator
I'll come running with a heart on fire
Dagbok I ett slags uppvaknande efter London, del ett. På vift i världen igen, men denna gång i Huvudstaden. Och nu med ett solklart syfte och...
Startad av miumiu
3 Mar 2026
Svar: 0
Visningar: 389
Dagbok
Klimakteriet
Dagbok När jag var 45+ så började jag läsa på om klimakteriet och försökte sätta mig in i det, eftersom jag tänkte att jag började närma mig...
Startad av cassiopeja
1 Jun 2025
Svar: 31
Visningar: 2 859
Dagbok
R
Mammatankar
Dagbok Jag har en tid funderat på att starta en "dagbokstråd" här. Inspirationen att göra det kommer till stor del från min dotter...
Startad av Raderad medlem 147980
18 Jul 2023
Svar: 15
Visningar: 4 152
Dagbok
Problem med sambons ex..
Övr. Barn Hej på er alla kloka!
Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips.
Jag har sen en tid tillbaka...
Startad av Anonymisten
15 Sept 2024
Svar: 27
Visningar: 8 809
Barn
Träning och hälsa del 15
Kropp & Själ Min rygg har väldigt ledsen sedan helgen och måndagens dball cleans gjorde det definitivt inte bättre, så jag fick ta det lite lugnare...
Mineur
3 minuter sedan
Svensk politik 9
Samhälle Apropå det misstänkta valfusket i Borlänge, är det inte extremt mycket läckor ifrån polisen? Det måste ju skada utredningen om så många...
EmmaBovary
5 minuter sedan
Att bryta mig loss
Dagbok Detta är alldeles fantastiskt! Du har verkligen rest dig upp och tagit befälet i ditt liv - jag är djupt imponerad. Och jätteglad för...
Otherside
9 minuter sedan
Svar: 250
Visningar: 21 209
Dagbok
Valp 2026
Övr. Hund Vi hade 60 mil, kört fram och tillbaka över dagen alla gånger utom den sista då det var 50-års kalas samtidigt så då sov vi hos...
bollen__
56 minuter sedan
Svar: 537
Visningar: 37 522
Hund
Att vara en usel hundförare/tränare
Hundträning Jag förstår att det inte känns så, men jag tycker du låter som en toppen-hundförare. Du sysselsätter dina hundar, du är nördigt...
Capybara
Idag kl 08:59
Svar: 12
Visningar: 518
Hund