Sara är mån om hästens bästa

Sv: Sara är mån om hästens bästa

Intressant! Vet du vad som gör att hästarnas prestation minskar? Vad är det för ryckten som går? Ligger det ngn sanning i detta och isf är detta kopplat till ngt forskningsresultat? Ngt som förbryllar det är att det står ensilage, men vi hästägare ger väl hösilage och det är en rätt så stor skillnad. Ensilge är foder till nötkreatur och inte till hästar och det är betydligt blötare än vad hösilage är som man rek. till hästar! Lätt att man inte tänker på det och blandar ihop ensilge och hösilage och tror att det är samma sak! Kanske att tänka på när man läser detta?
 
Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Fick sådan oerhörd lust att skriva något. Inte som i att hitta på något, utan skriva i princip om det som är nu och här och på riktigt...
Svar
0
· Visningar
489
Senast: Takire
·
Anläggning Nytt användarnamn på Buke, då jag vill vara anonym och inte skriva det här under mitt vanliga användarnamn ifall någon skulle känna igen...
2
Svar
36
· Visningar
7 295
Senast: Karamello30
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 624
  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 946

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp