Sara under signaturen "Knäpp"

C

crazy

Sara under signaturen \"Knäpp\"

Den 25 december 2003 dog Sara som fanns här på Bukefalos under signaturen "Knäpp" efter komplikationer av sin gamla skada.

Nu har hennes sambo i USA kontaktat mej och vill att alla ni på Bukefalos ska veta om hennes öde...för detta är hennes sista önskan.

Sara reste till USA förra året för att börja ett liv tillsammmans med Mark i Texas.Sara träffade Mark under sin rehabiliteringstid och kärlek uppstod dem emellan att hon beslöt att flytta över.

I det sista brevet ifrån Sara så var hon väldigt pigg och framåt och hon mådde så mkt bättre och kunde tom börja skriva ordentligt igen utan att behöva använda stavkontroll.Hon var jätteförälskad och livet tycktes få en ny start och hon beslöt sej därför för att flytta till Texas och börja sitt nya liv med Mark.

Skadan hon hade fick hon pga av att hon blev avkastad av en häst.Hon hade återhämtat sej mkt bra...så det här kommer som ett hårt slag.

Jag hoppas ni alla skänker Sara en tanke...själv tänder jag ett ljus ikväll till hennes minne.

Ni alla hästmänniskor...jag hoppas med detta brev att ni tänker en extra tanke innan ni sätter er till häst nästa gång och använd gärna de skydd som finns....för de finns ju för att skydda er...det är lätt att vara efterklok och även den snällaste häst kan "få spel".

My condolences to You Mark and to Sara´s parents!//Anneli

Att jag lägger detta även under denna tråd beror på att många utav Sara´s bekanta via Bukefalos rör sej under denna tråd.Jag hoppas ni kan ta hänsyn och låta den ligga ett kort tag till hennes minne.
 
Re: Sara under signaturen \"Knäpp\"

Kände inte Sara men jag ska tända ett ljus och skänka en tanke till hennes anhöriga.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hej Här kommer en berättelse om mitt liv som jag skriver i terapisyfte då jag är och har varit deprimerad större delen av mitt vuxna...
Svar
8
· Visningar
2 265
Senast: snajl
·
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 141
Senast: supercassie
·
B
Ridning Har blivit lite nyfiken på hur era liv har sett ut inom hästvärlden. Både motgång och framgång! Får väl lov att börja själv att berätta...
2
Svar
21
· Visningar
5 935
Senast: annathegreatest
·
Hästmänniskan Hej. Hittade detta kåseri ute på nätet och tyckte det var en ganska rolig sammanfattning om hur hästmänniskor ute i stallarna ibland...
2
Svar
25
· Visningar
4 182

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp