Bukefalos 28 år!

Scandal (Ulvlek)

Ja men du skulle fört fram det mer hårdare än du gjorde ... :rofl:

Trodde inte det behövdes eftersom cirkus ändå blev käkad. Men i fortsättningen skall jag försöka skriva ut även den mest långsökta, konstiga teori direkt, för den stämde ju. :o

Det jag såg var alltså att lobelia röstade sist på cirkus i dl1 och sedan röstade cirkus först på lobelia i dl2. Det kändes verkligen som en "äh, vi alibiröstar på varandra sådär lite nonchalant så märker ingen det". :angel:
 
Trodde inte det behövdes eftersom cirkus ändå blev käkad. Men i fortsättningen skall jag försöka skriva ut även den mest långsökta, konstiga teori direkt, för den stämde ju. :o

Det jag såg var alltså att lobelia röstade sist på cirkus i dl1 och sedan röstade cirkus först på lobelia i dl2. Det kändes verkligen som en "äh, vi alibiröstar på varandra sådär lite nonchalant så märker ingen det". :angel:

Nja ordningen var helt oplanerad i synnerhet som det var en kvar att rösta och jag hade inte ens planerat att rösta på cirkus, det mest blev så.
 
@Snurrfian tack för att du kunde hoppa in! Typiskt att du fick bli ond utanför lyan igen ;) Det var ju lite komiskt när cirkus(?) skrev att "Snurrfian är ju inte med, annars hade hon varit vår vän.." och sen blev det just så! :p
 
haha och jag kopplade direkt när jag läst artline ordentligt efter bion- + att ja men självklart att Snurrfian käkar en ulv :D (:heart )
Kände mig ganska säker jag också, @Artline hade lämnat fina hintar överallt! Men när Snurris vägrade rösta på mig blev jag nojjig O_o

Och det du skrev om Fia som tvilling innan du lynchades, var det sant eller lurades du?
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 946
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 301
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
12 159
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 631
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp