Bukefalos 28 år!

Scannerproblem

S

SweetMelody

Min scanner vill inte funka.. (Canon Canoscan N670U) När man ska scanna in en bild och får upp det där "scanningsfönstret", så är språket spanska (?) eller nåt. Förut var det engelska. Har prövat att installera om men inget funkar.. Vad ska jag göra :angel:
 
Men du vad skumt!

När använde du scannern senast då? Tog du bort allt innan du installerade om programmet och skrivaren?

Fattar noll :smirk:
 
I går senast. Japp jag tog bort precis allt, sen installerade jag om det. Men den vill fortfarande inte snacka engelska :smirk:
 

Liknande trådar

Tjatter Fick mig inget kaffe igår, bara en kopp te på morgonen, så nu har jag hemsk huvudvärk..... Medan jag väntar på att koffeinet ska kicka...
Svar
10
· Visningar
384
Senast: Praefatio
·
Fritid Verkar som drömmen går i uppfyllelse i höst och jag ska få se Rom 😍 men förutom att jag vill se Colosseum, Forum Romanum och liknande så...
2
Svar
28
· Visningar
1 757
Senast: Zpunk
·
Relationer Har hamnat i en ny och emotionellt lite svår situation. Undrar ifall det är nån här som varit med om nåt liknande och hur det...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 643
Senast: verser
·
Skola & Jobb Hur överlever en företagare innan företaget börjar gå med vinst? Blir de försörjda av en partner? Eller jobbar de heltid och kör...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
9 238
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp