Bukefalos 28 år!

Schabrak från Exklusiv

WBanna

Trådstartare
Har tidigare köpt ett par dressyrschabrak från Exklusiv och tycker att dom är väääldigt små för att vara dressyrmodell, dom har passat bättre på min hoppsadel. Är det bara jag som upplever att de är väldigt små, både på längden och på bredden? Eller dom kanske har ändrat på modellerna nu (var några år sedan jag köpte mina)? Någon som vet?
 
Sv: Schabrak från Exklusiv

Jag har inte bävernylon, så det är kanske bäver man ska köpa då. Konstigt att det skiljer.
 
Sv: Schabrak från Exklusiv

jag vet att jag fick med ett i fleece för flera års sen till en häst och den var betydligt mindre i storleken.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 402
Senast: Squie
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
8 369
Senast: Fetaost
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 554
Senast: LiviaFilippa
·
Kläder & Bli fin För drygt ett år sedan köpte jag fodrade leggings i en lokal butik. Nu är jag tillbaka dit och exakt inget passar. Allt är för långt...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
4 596

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp