Schabrak-tråden

Equiline Octagon är min favorit! Gillar passformen, och hur det håller sig fint tvätt efter tvätt. Då kan man fynda begagnat med. Fina färger också! Men E-loggan känns överspelad O_o:D
 
Equiline Octagon är min favorit! Gillar passformen, och hur det håller sig fint tvätt efter tvätt. Då kan man fynda begagnat med. Fina färger också! Men E-loggan känns överspelad O_o:D
Liker også Equiline oktagon, men ponni storleken er for lang langs ryggen 😭 så jeg må bruke andre merker.
 
orca-image-892128540.jpeg

Mitt favvoschabrak på barnens B-ponny är helt klart det här. 🦄
Dock ingen vidare passform, så används inte jättemycket.
 
Favoriterna är just nu Le Mieux och Equiline. Har en del eskadron kvar och ett bucas som också ligger fint.
Sugen på att testa weatherbeetas som är sydda likadant som Le mieux men något billigare
 
Favoriterna är just nu Le Mieux och Equiline. Har en del eskadron kvar och ett bucas som också ligger fint.
Sugen på att testa weatherbeetas som är sydda likadant som Le mieux men något billigare
Har också sett att de ser liknande ut, men de saknar väl inneröglorna vid sadelgjorden och de tycker jag verkligen är guld!
Vet du vad det är för material?
 
Jag köpte två schabrak från eskadron idag och upptäckte att de har inneröglor för sadelgjordsstropparna! Har alla från E så eller är det bara vissa modeller?
Inneröglor är typ det bästa som finns på schabrak så jag blev väldigt nöjd😁
 
Jag köpte två schabrak från eskadron idag och upptäckte att de har inneröglor för sadelgjordsstropparna! Har alla från E så eller är det bara vissa modeller?
Inneröglor är typ det bästa som finns på schabrak så jag blev väldigt nöjd😁

De började med det förra året. Jag är också väldigt förtjust i det, och det att man nu kan ta bort banden framtill.
 

Liknande trådar

Utrustning Vart har ni köpt era galgar till schabrak och stövlar?
Svar
5
· Visningar
535
Senast: Boomshaklak
·
Kultur Miraklet i Gullspång finns på svtplay. Ni som har sett den, vad tycker ni? Har ni några teorier? :nailbiting: Vad är er teori om...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
6 568
Senast: Rosett
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 990
Senast: LiviaFilippa
·
Skola & Jobb Mitt barn har fått jobb på ett kafé/restaurang som inte har något kollektivavtal. Jag vill, såklart, att han ska vara ordentligt...
Svar
2
· Visningar
383
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp