Schäfrar förändrade?

Sv: Schäfrar förändrade?

*kl*
Schäfer är också den mest populära rasen i Sverige, vilket gör att den givetvis också rymmer några procent mindre lämpliga ekipage.

Det har du i och för sig rätt i, har inet tänkt på det. Har inte koll på hur populär schäfern är i landet.
 
Sv: Schäfrar förändrade?

Idag är jag mycket trött, trots att jag svarat i den här tråden var jag helt övertygad om att detta var en ny tråd..för att jag blev oerhört konfunderad över rubriken " schäfrar förnedrade" ..hahahahaha, hysteriskt kul klockan 9 på morgonen efter att bara ha sovit 4 timmar :rofl:
 
Sv: Schäfrar förändrade?

hahahhaa jag läste samma sak men när jag läst rubriken ungefär femtielva gånger förstod jag vad där stog :D:angel:
 
Sv: Schäfrar förändrade?

kan tillägga att jag aldrig mött en schäfer som vart agressiv de schäfrar jag träffat har varit mycket underbara. Dock har en bekant till mig två stycken (en svart och en vit) som river huset för dem men detta är endast pga understimulering och har inget med just schäfrar att göra (förutom att schäfern faktiskt är en bruksras som behöver mycket stimulans båda mentalt och fysiskt för att må bra)
 

Liknande trådar

Hundträning Hej Har lånat en gammal gatuhund någon gång i månaden i ett par år! Vi har super bra kontakt hon verkligen tyr sig till mig och lyssnar...
Svar
10
· Visningar
914
Senast: Bulldoozer
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 002
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
20 990
Senast: Hedinn
·
Övr. Hund I helgen hade vi besök av vänner med barn och det var jobbigt för vår hund. Barnen är 2år och 4år och tyckte att hunden var väldigt...
2
Svar
28
· Visningar
3 842
Senast: Åsa A
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp