Bukefalos 28 år!

SD i kommunerna

Gammeln

Trådstartare
Det pratas ju hela tiden om (riksdags) valet. Men hur är det ute i kommunerna. Är det fortfarande så att SD har 20-25% i vissa kommuner i södra Sverige? Eller visar väljarbarometrarna på över 30%
 
Det pratas ju hela tiden om (riksdags) valet. Men hur är det ute i kommunerna. Är det fortfarande så att SD har 20-25% i vissa kommuner i södra Sverige? Eller visar väljarbarometrarna på över 30%
hittills är det väl bara i en kommun där ytterpartier har egen majoritet, men det kan väl ändra sig
 
Det pratas ju hela tiden om (riksdags) valet. Men hur är det ute i kommunerna. Är det fortfarande så att SD har 20-25% i vissa kommuner i södra Sverige? Eller visar väljarbarometrarna på över 30%
Det finns ett område i triangeln Rånäs, Almunge, Husby Långhundra.
Men tack och lov så är den uppdelad mellan 3 kommuner.
 
Det pratas ju hela tiden om (riksdags) valet. Men hur är det ute i kommunerna. Är det fortfarande så att SD har 20-25% i vissa kommuner i södra Sverige? Eller visar väljarbarometrarna på över 30%

3dje största parti här i förra valet. Troligen 2dra i detta.
 
Bor på västkusten i mellanstor ort... Vet bara att SD har många röster i min kommun. Procent har jag ingen koll på när det gäller ngt parti:o
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Tips och råd, vad att tänka på? För ca 1,5 år sedan kom det fram att min systers sambo var/är spelmissbrukare. Det kom fram under stor...
Svar
11
· Visningar
1 767
Senast: Ava22
·
Skola & Jobb I våras fick jag bara 20 semesterdagar och ifrågasatte detta. Efter lite krångel stod det slutligen 25 men i samma veva försvann mina 5...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
5 062
Senast: soom
·
Utrustning Jag har ca 20-30 meter mellan vattenutkastaren på huset och hästarnas vattentunna i stallet (beroende på om man räknar där slangen...
Svar
14
· Visningar
760
Senast: __sofia__
·
Hej
Samhälle Varför hälsar ni inte på busschauffören? Det har jag funderat på en tid. Eller ganska många gånger då och då under åren. Folk går på...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
6 964
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp