Se TV3 gratis?

Tycker att det är märkligt att Telia tycker att detta är en bra marknadsföring, "kom och ha oss så får du leva lite farligt varje år!" :up:
Jag menar, potentiella kunder kommer ju definitivt att välja bort dem med tanke på hur ofta detta händer :cautious:
 
Tycker att det är märkligt att Telia tycker att detta är en bra marknadsföring, "kom och ha oss så får du leva lite farligt varje år!" :up:
Jag menar, potentiella kunder kommer ju definitivt att välja bort dem med tanke på hur ofta detta händer :cautious:
Fast det fungerar inte heller om de alltid bara betalar det pris som begärs i förhandlingarna. Visar de sig inte beredda att ta konsekvenserna av att säga nej till bud så blir de med tiden skinnade.
Högre priser är inte heller bra för kundrekryteringen så det blir en balansgång mellan två onda ting...
 
Nej, en annan. Tror inte det är särskilt hjälpsamt med så vaga uppgifter, försöker minnas tydligare.
Det kanske är till stor hjälp för polisen? Om du träffat henne i jobbet så är det väl inom ett visst geografiskt område så då kan de kanske hitta andra ledtrådar inom det området som leder dem närmare vem hon är.
 
Tycker att det är märkligt att Telia tycker att detta är en bra marknadsföring, "kom och ha oss så får du leva lite farligt varje år!" :up:
Jag menar, potentiella kunder kommer ju definitivt att välja bort dem med tanke på hur ofta detta händer :cautious:
Varit likadant med comhem/tele2 flera gånger. Kanaler släcktes ner pga att de inte kom överens med Discovery. Men till slut kom de överens.
 
Det kanske är till stor hjälp för polisen? Om du träffat henne i jobbet så är det väl inom ett visst geografiskt område så då kan de kanske hitta andra ledtrådar inom det området som leder dem närmare vem hon är.
Det är i samma geografiska område som där hon hittades.
 
Tycker att det är märkligt att Telia tycker att detta är en bra marknadsföring, "kom och ha oss så får du leva lite farligt varje år!" :up:
Jag menar, potentiella kunder kommer ju definitivt att välja bort dem med tanke på hur ofta detta händer :cautious:

De kunderna kommer bli ruskigt besvikna när den andra de valde, råkar ut för samma sak 🙃
 
Tror jag var med om problem varje gång Telia skulle förhandla med Discovery. Brukade bli ungefär 2 v utan Discoverykanaler, innan de kom överens.
Nu streamar jag allt, så jag slipper problemen.
 
Men sådant här händer väl med Telia i princip varje år? I slutänden - i allra sista minuten - brukar de alltid komma överens, så det är nog långt ifrån säkert att du blir av med några kanaler :) !

Precis, de som jobbar med förhandlingarna sitter verkligen dygnet runt sista veckorna. Helger och nätter. Det blir en enorm förlust för båda parter om det släcks ner så de brukar köra in i kaklet och det brukar komma överens. Tillslut.
 
Precis, de som jobbar med förhandlingarna sitter verkligen dygnet runt sista veckorna. Helger och nätter. Det blir en enorm förlust för båda parter om det släcks ner så de brukar köra in i kaklet och det brukar komma överens. Tillslut.
Hoppas på att det blir så den här gången också!

Jag har varit en helnöjd kund som i flera år känt att jag fått valuta för mina pengar, nu är jag mycket missnöjd och kollar upp andra leverantörer.
 
Nu läser jag att relationerna mellan Telia och Viasat är helt körda. Ringde Telia i veckan och sa upp mitt abonnemang. Bara det att man inte kan göra det på nätet utan måste ringa känns onödigt bökigt. Killen jag pratade med lät dessutom ifrågasättande när jag sa att jag vill ha tillgång till tv3 och kanal6, de hade ju gett mig så många andra bättre kanaler istället. Jag har faktiskt ingen aning om vilka nya kanaler jag har fått, uppenbarligen inga som intresserar mig. Den här kontakten gör att sannolikheten för att jag skulle gå tillbaka till Telia om det ordnar sig med Viasat mycket låg.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Efter julen köpte jag årets julklapp – ett aktivitetsarmband – i julklapp till mig själv. Jag tyckte att det verkade vara en lite kul...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: cassiopeja
·
P
Ekonomi & Juridik Hej, Jag har en del saker som jag skulle vilja få lite synpunkter och kanske till och med svar på. Det rör en vän som haft häst i...
2 3
Svar
45
· Visningar
8 344
C
Hundhälsa Hej! Jag vill dela med mig av mina erfarenheter så det kan hjälpa andra. Jag har en snart 11 år gammal schäfertik som haft problem...
2
Svar
26
· Visningar
16 808

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • OS i Paris 2024 (dressyr)
  • Fautras
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp