Secret Easterbunny 2023

Nu har jag hämtat mitt paket. Det är enormt! Får definitivt plats en hamsterbur där i!

1. zassoo
2. cili
3. gul_zebra
4. Barbabelle
5. Cewe
6. Sonic76
7. Takire
8. Wingates
9. Piglet82 (fått avisering, finns hos ombud men ej hämtat än)
10. Blacksmithfarm
11. Klara
12. grodan21
13. Islandshästryttare (paket ligger för att hämta dock är jag utomlands så det får anstå några dagar att hämta 🙂)
14. Snurrfian
15. Nixehen
16. lil-sis
17. _Elly_
18. stjarnhimmel
19. athena_arabians
 
Nu har jag öppnat ytterkartongen. Det var ingen hamsterbur där i, men det gjorde ingenting, för jösses vad paket 🤩

Det låg tre ägg i, som verkar ha haft band runt sig men dom låg intill nu (äggen var dock fortfarande stängda :up:). Ett till hästarna, ett till katterna och ett till dottern :heart. Dessvärre vet jag inte var till-lapparna hör hemma för ett visa vilket som är vems, kan min hare meddela Big Bunny så jag kan placera dom rätt? 😊
(Passi gissar att det i mitten är till honom)

Vill även fråga om det är okej med er andra i tråden att dottern får öppna sitt ägg nästa helg? Hon är hos mig varannan helg och därmed inte här på påsk. Kan såklart vänta med att visa innehållet till rätt datum i så fall. Annars får hon vänta till helgen efter.

EA085070-6AC0-4881-A071-0A23C0156B44.jpeg


Det fanns två paket till mig där i också, dom får komma på bild i eget inlägg
 
Har precis varit och hämtat det mest välinslagna, vältejpade paketet i människans historia! :love: Ett paket och en påskhare helt i min stil! :p

1. zassoo
2. cili
3. gul_zebra
4. Barbabelle
5. Cewe
6. Sonic76
7. Takire
8. Wingates
9. Piglet82 (fått avisering, finns hos ombud men ej hämtat än)
10. Blacksmithfarm
11. Klara
12. grodan21
13. Islandshästryttare (paket ligger för att hämta dock är jag utomlands så det får anstå några dagar att hämta 🙂)
14. Snurrfian
15. Nixehen
16. lil-sis
17. _Elly_
18. stjarnhimmel
19. athena_arabians
20. Glimmertrollet
 
Hann inte hämta paketet igår då planet hem blev tre timmar sent. Hinner inte idag då jag ska till ridningen direkt efter jobbet. Men håll ut och ha tålamod med mig det kommer att komma kort på mitt paket så småningom. Har iallafall kollat att det ligger kvar ett tag till och det gör det ända till efter påsk och så lång tid tar det ju inte. 🙂
 
Mitt paket gick tydligen inte att leverera.. TROTS ATT JAG VARIT HEMMA NÄR DET STÅR ATT DEM VARIT HÄR! 🤬
Får väl snart en avi så att jag kan hämta..

PostMord är hopplösa! Fönstret på mitt hemmakontor vetter ut mot vägen... dvs jag ser om det kommer någon postbil. Det är många gånger det plingat i telefonen att det inte gick att leverera utan att jag sett någon postbil :rage:
 
Nu har jag öppnat ytterkartongen. Det var ingen hamsterbur där i, men det gjorde ingenting, för jösses vad paket 🤩

Det låg tre ägg i, som verkar ha haft band runt sig men dom låg intill nu (äggen var dock fortfarande stängda :up:). Ett till hästarna, ett till katterna och ett till dottern :heart. Dessvärre vet jag inte var till-lapparna hör hemma för ett visa vilket som är vems, kan min hare meddela Big Bunny så jag kan placera dom rätt? 😊
(Passi gissar att det i mitten är till honom)

Vill även fråga om det är okej med er andra i tråden att dottern får öppna sitt ägg nästa helg? Hon är hos mig varannan helg och därmed inte här på påsk. Kan såklart vänta med att visa innehållet till rätt datum i så fall. Annars får hon vänta till helgen efter.

Visa bifogad fil 115217

Det fanns två paket till mig där i också, dom får komma på bild i eget inlägg
Nu har jag fått info om att det vänstra är till hästarna, det lilla till katterna (precis som Passi redan förstått) och det högra till dottern :up:.
Alla paket ligger gömda i en garderob. Inte för att jag skulle lockas att öppna i förväg, men den lille brune pillar gärna på allt han kommer åt och det vore ju för illa om han åt upp hamstern i ett obevakat ögonblick
 
PostMord är hopplösa! Fönstret på mitt hemmakontor vetter ut mot vägen... dvs jag ser om det kommer någon postbil. Det är många gånger det plingat i telefonen att det inte gick att leverera utan att jag sett någon postbil :rage:


Ja Postnord och DHL håller samma usla klass vad gäller den saken.. Finns otaliga gånger jag varit hemma och fått meddelande om att det inte gick att leverera för jag inte var hemma.

Läste en artikel om en man som blev så trött på det där att han gick ut och satte sig på trottoaren med en termos den dagen han skulle få paket. Fick ett sms att de inte kunde leverera då han inte var hemma när han satt på trottoaren. Men någon bil hade inte åkt förbi.
 
1. zassoo
2. cili
3. gul_zebra
4. Barbabelle
5. Cewe
6. Sonic76
7. Takire
8. Wingates
9. Piglet82 (fått avisering, finns hos ombud men ej hämtat än)
10. Blacksmithfarm
11. Klara
12. grodan21
13. Islandshästryttare (paket ligger för att hämta dock är jag utomlands så det får anstå några dagar att hämta 🙂)
14. Snurrfian
15. Nixehen
16. lil-sis
17. _Elly_
18. stjarnhimmel
19. athena_arabians
20. Glimmertrollet
21. WS6
 
1. zassoo
2. cili
3. gul_zebra
4. Barbabelle
5. Cewe
6. Sonic76
7. Takire
8. Wingates
9. Piglet82
10. Blacksmithfarm
11. Klara
12. grodan21
13. Islandshästryttare (paket ligger för att hämta dock är jag utomlands så det får anstå några dagar att hämta 🙂)
14. Snurrfian
15. Nixehen
16. lil-sis
17. _Elly_
18. stjarnhimmel
19. athena_arabians
20. Glimmertrollet
21. WS6
22. Mirre
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 801
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 634
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 834
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 090
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bukekullar 23/24
  • Tälta med hund
  • Valp 2023 -den andra

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp