Secret Easterbunny 2023

IMG_20230403_100440.jpg

HÀr stÄr mitt paket och hÀgrar.. i gott sÀllskap av en liten del av tidigare hemliga tomtar och pÄskharar (och andra presenter).. LÀngtar efter den stora dagen!! :banana:
 
Jag meeeed! 😁 Mest nyfiken pĂ„ mitt egna Ă€gg sĂ„klart, men Ă€ven pĂ„ vad mitt "pĂ„skoffer" tycker om det jag gett.. och sĂ„klart Ă€r det ju kul att se alla andras! đŸŁđŸ€đŸ„ Snart lördag! 🐰đŸč
Åh nej, jag som hade fĂ„tt för mig att fredag var öppningsdag. Nu blev det ju Ă€nnu lĂ€ngre att vĂ€nta :down:. Men Ă„ andra sidan bĂ€ttre att upptĂ€cka det idag Ă€n pĂ„ fredag, tĂ€nk att ha hunnit plocka fram allt och vara redo
 och sĂ„ tvingas vĂ€nta en dag till
 
Åh nej, jag som hade fĂ„tt för mig att fredag var öppningsdag. Nu blev det ju Ă€nnu lĂ€ngre att vĂ€nta :down:. Men Ă„ andra sidan bĂ€ttre att upptĂ€cka det idag Ă€n pĂ„ fredag, tĂ€nk att ha hunnit plocka fram allt och vara redo
 och sĂ„ tvingas vĂ€nta en dag till
Oh no! 🙈 Men ja, tur du kom pĂ„ det nu! đŸ€Ș
 
Lite nyfiken Àr jag allt.
Men jag har klĂ€mt pĂ„ paketen och tror jag har en aning vad som Ă€r i flera av dem 😇.

Sen ska det bli spÀnnande att se vad alla fÄr, och hur den jag skickat till kommer att reagera.
Mina ligger gömda i en garderob, eftersom Passi var bra sugen pÄ att försöka ta sig in i lilla Àgget. Har inte ens klÀmt lite grann :D
 

Liknande trÄdar

Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 076
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 079
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 279
Tjatter VĂ€lkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 422
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghĂ€stbete
Tillbaka
Upp