Bukefalos 28 år!

Secret Easterbunny 2023

Jojo, den här godisråttan får fullt upp ett tag framöver med massa påskgottis 🤭 Tack snälla Påskhare!! Jag vet inte vem du är ännu, ska fortsätta klura medan jag laddar hjärncellerna med lite snask 😜
IMG_20230408_085055.jpg
 
Jag fick så fina presenter från min påskhare. 😍
Jag är helt säker på att min hare har spelat ulvspel med tanke på ledtråden och jag tror med tanke på smulor som lämnades att det skulle kunna vara @Klara som är min hare. Men jag var ju sällan bra på ulvspel. 🤷‍♂️😂
 

Bifogade filer

  • IMG_20230408_091226.jpg
    IMG_20230408_091226.jpg
    265,2 KB · Visningar: 85
Öppnade imorse innan jag drog till jobb! Tack snälla hare! 🥰
Horsea (min favo pokémon) är ett tygmärke!
Blått nyckelband - "Vilken är din superkraft? Jag är hoppryttare".
Handcreme och duschtvål pink grapefruit från body shop.
Stryka på reflex stjärnor! ⭐

Jag gissar att @cili är min snälla hare? 🐰🤩
Det är faktiskt inte jag som är haren, även om du gissat rätt på vem som tillverkat delar av det 😉
 
Jag fick så fina presenter från min påskhare. 😍
Jag är helt säker på att min hare har spelat ulvspel med tanke på ledtråden och jag tror med tanke på smulor som lämnades att det skulle kunna vara @Klara som är min hare. Men jag var ju sällan bra på ulvspel. 🤷‍♂️😂
Jag önskar att det var jag, men tyvärr inte. :D
 
Jag klurar på vad som är ledtråden, fattar inte 🙈🙈 Skulle finnas en ledtråd i ett av paketen och det gör det säkert, det kopplar bara inte hos mig. Jag får klura lite till
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 609
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 639
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 733
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 892
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp