Bukefalos 28 Ă„r!

Secret Easterbunny 2023

20230408_001010.jpg

Tack min hare!

Blev glad av allt men korten blev lite extra glad var jĂ€ttefin kortlek 😍
 
Är @Cattis_E min pĂ„skhare? :D
Ha! RĂ€tt gissat direkt :)
Det roliga Àr att det inte alls Àr dÀrför jag frÄgade om du skulle öppna inatt, för min hjÀrna var sÄ trött att den just dÄ inte ens kom ihÄg vem jag skickat till (eller ens att jag hade skickat).

Vad tog du det pÄ?
FĂ„tt höra förut att mina ledtrĂ„darna Ă€r sĂ„ kluriga, sĂ„ jag försökte göra det lĂ€ttare.. Det skulle jag inte ha gjort tydligen 😃.
 
Jag har ocksÄ öppnat nu innan fodring.
Även den fina lilla filten/duken paketen ligger pĂ„ var med i paketet.

Massor med saltlakrits och tvÄ snygga karbinhakar.
Ska man Àta godis sÄ ska det ju helst vara saltlakrits.
Och karbinhakar i fÀrg gör mig glad och anvÀnds pÄ mÄnga stÀllen hÀr pÄ gÄrden.

Tack snÀlla fina haren.
Jag tror nog allt jag vet vem du Àr, men det kommer strax i ett eget inlÀgg.
 

Bifogade filer

  • 20230408_054255-COLLAGE.jpg
    20230408_054255-COLLAGE.jpg
    531,5 KB · Visningar: 105
Jag skulle vĂ€l egentligen somna om men blev sĂ„ nyfiken pĂ„ om nĂ„gon hade öppnat :laugh:. Är rĂ€tt sugen pĂ„ att öppna mina egna men dĂ„ vĂ€cker jag de andra sĂ„ jag fĂ„r nog sjĂ„ mig ett tag 🙂.

Blir kul att se resten och öppna mina egna och fĂ„ kommentera lite till min mottagare. Det har jag velat göra lĂ€nge men inte vĂ„gat för risken att avslöja mig 😅.
 
I kortet i mitt paket stod nÄgot som antydde att min hare varit lite snurrig, sÄ det kan vÀl vara @Snurrfian?
(Sedan kan jag ha kĂ€nt att postadressen var bekant sedan tidigare ocksĂ„ 😇).
 
Somnade igÄr sÄ har inte öppnat Àn, skulle vilja göra det nu men tror dottern ska fÄ leta Àgg först. Hon Àr sÄ taggad pÄ det och blir nog lite ledsen om jag öppnar paket och inte hon. :p SÄ dagens Àggjakt behöver starta snart :D
 
Öppnade imorse innan jag drog till jobb! Tack snĂ€lla hare! đŸ„°
Horsea (min favo pokémon) Àr ett tygmÀrke!
BlÄtt nyckelband - "Vilken Àr din superkraft? Jag Àr hoppryttare".
Handcreme och duschtvÄl pink grapefruit frÄn body shop.
Stryka pÄ reflex stjÀrnor! ⭐

Jag gissar att @cili Ă€r min snĂ€lla hare? đŸ°đŸ€©
 

Bifogade filer

  • GridArt_20230408_073412247.jpg
    GridArt_20230408_073412247.jpg
    300,1 KB · Visningar: 99
I kortet i mitt paket stod nÄgot som antydde att min hare varit lite snurrig, sÄ det kan vÀl vara @Snurrfian?
(Sedan kan jag ha kĂ€nt att postadressen var bekant sedan tidigare ocksĂ„ 😇).
😁 Det stĂ€mmer fint och jag levde upp till mitt namn. Jag var bombsĂ€ker pĂ„ att skickdag var 25 och hade en plan för att handla mer hakar men fick tĂ€nka om och skicka innan jag hann handla. 🙈😁
 

Liknande trÄdar

Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 610
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 641
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 737
Tjatter VĂ€lkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 892
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp