Secret Easterbunny 2023

Tack snälla för fina presenterna!
Jag har sett såna förut... men aldrig haft själv så du får gärna skicka bild!
Nu hittade jag knappt några bilder bara för det, men det är tänkt att man broderar fram mönster/motiv med korsstygn. Därav broderigarn till 👍.
Har skurit ut dom själv med lasermaskin hemma. Vill jättegärna se resultatet sen när/om dom blir klara 🥰

Antingen något sånt här, eller att man fyller ut hela:
A443D1FE-CACD-4FA1-9D4F-D0D1D69A258B.jpeg
 
Min hjärna står helt still så jag får dra en vild gissning: @Halcyon är du min hare?

Oavsett kan jag säga att kaffet var mycket gott :D
Stämmer! :up:
Oh, kul höra som icke kaffedrickare man hitta bra kaffe :d

Kanske la svår ledtråd? Iallafall blå godisarna fick där står Strenx.
Strenx nått SSAB gör och tänkte kanske koppla jag jobbar där eller Iallafall bor i Oxelösund. 😄
 
Rackarns! Svårgissat den här omgången... Vi fortsätter, @WS6 kan det vara du som påskharat för mig? :laugh:
Javisst är det jag! 😄 Som syntes på paketet (glömde stoppa i chokladäggen så dem tejpades fast i en påse på utsidan..) så blev det lite brått och jag missade helt att skicka med ledtråd.. 😅🙈
 
1. Nixehen → lil-sis
2. Stjarnhimmel → Halcyon
3. Snurrfian→ Cattis_E
4. Sonic76→Klara
5. cewe→ cili
6. Halcyon→
7. Cattis_E → gul_zebra
8. Piglet82→
9. gul_zebra→athena_arabians
10. cili→
11. Blacksmithfarm→Snurrfian
12. _Elly_→
13. Glimmertrollet→
14. Mirre→Sonic76
15. Wingates→Blacksmithfarm
16. Islandshästryttare→
17. WS6→ Glimmertrollet
18. zassoo→Takire
19. Klara→ Nixehen
20. grodan21→
21. Takire→ Islandshästryttare
22. athena_arabians→ WS6
23. Barbabelle→
24. lil-sis→_Elly_
 
Javisst är det jag! 😄 Som syntes på paketet (glömde stoppa i chokladäggen så dem tejpades fast i en påse på utsidan..) så blev det lite brått och jag missade helt att skicka med ledtråd.. 😅🙈
Men åh! Stort tack! Tyckte guldpåsen var superspännande 😅 Och kul att det var så svårgissat. Var så osäker på om du hade skickat en ledtråd eller inte så jag har analyserat allt, allt har varit en möjlig ledtråd! Tigerögat var jättevackert och flädersaften ska bli jättekul att testa på!
 
  • Gilla
Reactions: WS6
Men åh! Stort tack! Tyckte guldpåsen var superspännande 😅 Och kul att det var så svårgissat. Var så osäker på om du hade skickat en ledtråd eller inte så jag har analyserat allt, allt har varit en möjlig ledtråd! Tigerögat var jättevackert och flädersaften ska bli jättekul att testa på!
Haha så bra! Mina tankar va mer "meeen fan! Oh.. jobbigt, orkar INTE tejpa om hela paket igen.. hmm, vad har jag att sätta utan på..?" 🤣

Va kul att du gillar Tigerögat! Jag tyckte det va en perfekt gåva till dig när jag såg vad du jobbade med, sen tycker jag också att den är väldigt vacker! (Har en själv i min samling!) 😊
Och flädersaft är det bästa på sommaren! Hemmagjord är alltid godast! 🤩
 
Haha så bra! Mina tankar va mer "meeen fan! Oh.. jobbigt, orkar INTE tejpa om hela paket igen.. hmm, vad har jag att sätta utan på..?" 🤣

Va kul att du gillar Tigerögat! Jag tyckte det va en perfekt gåva till dig när jag såg vad du jobbade med, sen tycker jag också att den är väldigt vacker! (Har en själv i min samling!) 😊
Och flädersaft är det bästa på sommaren! Hemmagjord är alltid godast! 🤩
Vidhåller fortfarande att det var det mest vältejpade paketet jag någonsin fått :D

Den passar mig helt perfekt, inte bara för att det är en vacker sten utan också för att beskrivningen av den är spot on :love:
Får bli den första i min blivande samling! Så kul att du lyckades få med mitt yrke i det hela, det är ju verkligen inte det lättaste :rofl:
Har aldrig gjort egen flädersaft så det ska bli jättekul :p
 
  • Hjärta
Reactions: WS6

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 965
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 948
Senast: Jeps
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 079
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 371
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp