Secret Easterbunny 2024

Oh, snart alltså :banana:

Påsken är alltid mindre än julen men ändå väldigt mysigt avbrott i vardagen :love1:

Plus blir alltid lite nostalgisk, nu kom jag in på en SecretSummer-tråd 2018 där jag gav @cili en "bygg-den-själv" självlysande dinosaurie :rofl: Själv fick jag en påse orangea godisar, kattleksak och en prydnadskatt som stirrar på mig just nu av @Mirre

Tur ingen för statistisk över hur många ggr man varit med:D
 
Senast ändrad:
Oh, snart alltså :banana:

Påsken är alltid mindre än julen men ändå väldigt mysigt avbrott i vardagen :love1:

Plus blir alltid lite nostalgisk, nu kom jag in på en SecretSummer-tråd 2018 där jag gav @cili en "bygg-den-själv" självlysande dinosaurie :rofl: Själv fick jag en påse orangea godisar, kattleksak och en prydnadskatt som stirrar på mig just nu av @Mirre

Tur ingen för statistisk över hur många ggr man varit med:D
Jag blev jätteglad! Jag fick ett utgrävningskit som jag önskat mig sen jag var liten men aldrig fått något, utan att du egentligen hade en aning :heart .
Har övervägt om jag ska hoppa av den här gången, för min hjärna funkar inte alls och det känns bara bajs. Men samtidigt är det ju något att se fram emot.
 
Jag blev jätteglad! Jag fick ett utgrävningskit som jag önskat mig sen jag var liten men aldrig fått något, utan att du egentligen hade en aning :heart .
Har övervägt om jag ska hoppa av den här gången, för min hjärna funkar inte alls och det känns bara bajs. Men samtidigt är det ju något att se fram emot.
:heart

Vem vet, du kanske får mig och kan enkelt lösa SE med att skicka avklippta haribonappar ;):idea:
inget i reglerna om godismord :angel:
 
:heart

Vem vet, du kanske får mig och kan enkelt lösa SE med att skicka avklippta haribonappar ;):idea:
inget i reglerna om godismord :angel:
Jag tänker på dig varje gång jag sorterar ut dom röd/gröna haribonapparna till min lösgodispåse, alternativt äter halva nappar för att det kommit med felaktiga (för andra som inte är insatta: jag tål inte gult/orange godis, men orangea godisar är Ellys favoriter)
 
Jag tänker på dig varje gång jag sorterar ut dom röd/gröna haribonapparna till min lösgodispåse, alternativt äter halva nappar för att det kommit med felaktiga (för andra som inte är insatta: jag tål inte gult/orange godis, men orangea godisar är Ellys favoriter)
kan vara så här också :rofl:

förutom senaste gångerna då min affär inte haft nappar? trodde jag sov igenom lådorna första gången men icke, djupt upprörd för en påse lösviktsgodis är inte komplett utan gröngula nappar:sneaky:
 
Skulle möjligen vara min telefon då, den har nämligen börjat föreslå en del bukefalisters användarnamn i autocorrect. 🤓😆
Bildbevis:
IMG_8740.png

🤣🤣🤣
 
Ytterligare anledning att vara med: för att det finns möjligheten att ditt paket aviseras som att Påskharen har skickat det :rofl: Ska se om jag hade sinnesnärvaron att screenshotta i allt fnissande och förvirring som uppstod:laugh:
 
Anmälda:
1. Nixehen - Big Bunny
2. Sonic76
3. Mysboll
4. Cewe
5. Halcyon
6. Bapelsin
7. Snurrfian
8. Fjordfrälst
9. Cili
10. maalhiin
11. Gul_zebra
12. WS6
13. Cattis_E
14. Kamomilla
15. _Elly_
16. Blacksmithfarm
17. Barbabelle
18. Blyger
 
Anmälda:
1. Nixehen - Big Bunny
2. Sonic76
3. Mysboll
4. Cewe
5. Halcyon
6. Bapelsin
7. Snurrfian
8. Fjordfrälst
9. Cili
10. maalhiin
11. Gul_zebra
12. WS6
13. Cattis_E
14. Kamomilla
15. _Elly_
16. Blacksmithfarm
17. Barbabelle
18. Blyger
19. lil-sis
 
Anmälda:
1. Nixehen - Big Bunny
2. Sonic76
3. Mysboll
4. Cewe
5. Halcyon
6. Bapelsin
7. Snurrfian
8. Fjordfrälst
9. Cili
10. maalhiin
11. Gul_zebra
12. WS6
13. Cattis_E
14. Kamomilla
15. _Elly_
16. Blacksmithfarm
17. Barbabelle
18. Blyger
19. lil-sis
20. Grodan21
21. Takire
 
Jag somnade ifrån kvällen igår 🙈 så kommer lotta ikväll istället, ska iväg nu under dagen.
Därför finns det fortfarande möjlighet att anmäla sig under dagen, fram tills att jag skriver stopp. :)

Ber om ursäkt för att lottningen blir försenad! 🙈😥


/Big Bunny
 
Jag somnade ifrån kvällen igår 🙈 så kommer lotta ikväll istället, ska iväg nu under dagen.
Därför finns det fortfarande möjlighet att anmäla sig under dagen, fram tills att jag skriver stopp. :)

Ber om ursäkt för att lottningen blir försenad! 🙈😥


/Big Bunny

Satt och vänta igårkväll jättetaggad och så ligger du och sover 😂. Hoppas sömnen gjorde dig gott 🤗❤️
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 175
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 650
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 429
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 273
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp