Det var en som tyckte väldigt mycket om sitt paket3! deckare, häst- och hundgodis, burk med mörka chokladbitar samt ägg med godis.
Tack snälla Bunny
Med tanke på avsändarorten och ”ledtråd” i kortet gissar jag på @lil-sis ?
Visa bifogad fil 165938
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var en som tyckte väldigt mycket om sitt paket3! deckare, häst- och hundgodis, burk med mörka chokladbitar samt ägg med godis.
Tack snälla Bunny
Visa bifogad fil 165938
Det stämmer!Jag har öppnat nu och blev jätteglad
Fick en tygpåse med citat av Tim Minchin på(jag som nästan tog bort den ledtråden
)
En jättefin mugg och te att dricka ur muggen (rabarber/vanilj)
Fina ljus och så ett påskägg fyllt med choklad och en choklad-hare.
Visa bifogad fil 165939
Tack snälla haren!!!
Då var frågan vem min hare är. Om något är en ledtråd så har jag inte uppfattat det. Om inte adressen är det?i så fall gissar jag på @Nixehen är det du?
Edit, glömde bilden
Mitt har kommitEnligt min spårning så ska även @maalhiin s paket legat hos ombud igår kväll, så jag räknar det som framme.
Det innebär ju att alla paket kommit fram i tid!![]()
3! deckare, häst- och hundgodis, burk med mörka chokladbitar samt ägg med godis.
Tack snälla Bunny
Visa bifogad fil 165938
Tack så väldigt mycketStämmer![]()
Det stämmer bra!Jag har öppnat, men tyvärr inga bilder än då jag fick bråttom till jobb..
Men jag fick en nyckelring med en kompass och en silvrig stjärna, godispinnar till vovvekompisen, marsipanägg och marsipanbröd från Anton Berg!
Tack snälla påskharetomte! Utifrån kortet, gissar jag att @gul_zebra är min hare!?![]()
Det stämmer!Ledtråden var kanske FÖR diskret? Jag skrev KANIN med STORA bokstäver i kortet = stor kanin (big bunny)
Påsen har jag tryckt själv, supersvårt att välja ett citat men tog ett som jag själv tyckte var fint. Hoppas du gillar det!
Har letat som en tok efter favoritchokladen, men ingen butik här i stan har den.Därav blandade andra sorter i hopp om att du gillar någon av de andra också.
Glad påsk!![]()
Det stämmer!@Silver Girl är du min påskharetomte?![]()