Haha nedräkningen börjar!30h tills man får öppna paket![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Haha nedräkningen börjar!30h tills man får öppna paket![]()
![]()
Så fint papper!
Undrar hur många gånger jag varit och klämt på mina paket sen de kom![]()
Tanken har ju slagit mig...Är det några som ska öppna i natt vid tolvslaget?
KaaaanskeÄr det några som ska öppna i natt vid tolvslaget?
Inte jag i alla fall, jag lär sova då. Men @gul_zebra har ju rest en tidszon bort för att få öppna före alla andra, så jag förväntar mig att det första öppningsinlägget jag ser är just från en viss gulrandig användare...Är det några som ska öppna i natt vid tolvslaget?
Håller med!Kaaaanske![]()
Är det några som ska öppna i natt vid tolvslaget?
Haha! Hittade ledtråden! Min gissning kvarstår.Okej, jag kunde inte hålla mig längre!
Visa bifogad fil 183492
Fick den enda Backman-boken jag inte läst (sorry för en väldigt specifik ledtråd, men stort tack för boken!!) och en massa påskäggsgodis. De små nougatäggen i äggkartongen tror jag att jag har fått nåt annat år - och är det samma så var de väldigt goda!
Tack snälla haren!
Jag kan inte rakt av se någon ledtråd, så min bästa gissning just nu är @Cattis_E - är du min hare?![]()
Japp, det är jag.Okej, jag kunde inte hålla mig längre!
Visa bifogad fil 183492
Fick den enda Backman-boken jag inte läst (sorry för en väldigt specifik ledtråd, men stort tack för boken!!) och en massa påskäggsgodis. De små nougatäggen i äggkartongen tror jag att jag har fått nåt annat år - och är det samma så var de väldigt goda!
Tack snälla haren!
Jag kan inte rakt av se någon ledtråd, så min bästa gissning just nu är @Cattis_E - är du min hare?![]()