Secret Easterbunny 2026

Bukefalos 30 år!

Jag har lagt mitt paket ovanpå en garderob och nästan glömt bort det, men nu är det ju snart lovligt! 🤩

Ungarna och jag ska åka till min familj imorgon men jag hoppas hinna tid att öppna det mellan allt annat på förmiddagen. Tänker att jag skickar ut barnen på äggjakt och sen kan jag öppna i lugn och ro 😂

Som vanligt dåligt ljus i lägenheten men ojojojoj vad de glittrar fint :love1:
IMG_20260401_161958.webp

Kartongen med paket har stått på skrivbordet och frestat mig sedan paketet kom 😄 Bara lite till, sedan är det öppningsdags 😍 Med mycket som händer nu som drar ner humör och mående, så är det här ett toppenbra avbrott som ger lite glädje i tillvaron.

Okej, jag kunde inte hålla mig längre!🙈

1966.webp

Fick den enda Backman-boken jag inte läst (sorry för en väldigt specifik ledtråd, men stort tack för boken!!) och en massa påskäggsgodis. De små nougatäggen i äggkartongen tror jag att jag har fått nåt annat år - och är det samma så var de väldigt goda!😊
Tack snälla haren!🥰

Jag kan inte rakt av se någon ledtråd, så min bästa gissning just nu är @Cattis_E - är du min hare?🐰

Visa bifogad fil 183492

Fick den enda Backman-boken jag inte läst (sorry för en väldigt specifik ledtråd, men stort tack för boken!!) och en massa påskäggsgodis. De små nougatäggen i äggkartongen tror jag att jag har fått nåt annat år - och är det samma så var de väldigt goda!😊
Tack snälla haren!🥰

Jag kan inte rakt av se någon ledtråd, så min bästa gissning just nu är @Cattis_E - är du min hare?🐰
Haha! Hittade ledtråden! Min gissning kvarstår. 😊

Visa bifogad fil 183492

Tack snälla haren!🥰

Japp, det är jag.
Jag hade det lurigt med ledtrådarna och butikerna samarbetade inte alls. Så det var ju tur att den var med 😁.

Nu får jag äntligen förklara nåt om äggen
Alltså som jag letat det jag kallar nougatägg. Jag var i 8(!) butiker.
Tänkte att, ska det vara såhär svårt så får jag försöka hjälpa henne hitta lite alternativa ägg att frossa i sig :angel1:
Hoppas de smakar, trots bristen på just riktig nougat i de flesta.

Hade en idé om något till en av de andra ledtrådarna men butikerna samarbetade inte där heller :rofl:.

Liknande trådar

• Secret Easterbunny 2025
  • Secret Santa 2025
  • Adventskalendertråden 2026!
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat