Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilket sött papper!Jag har fÄtt paket.![]()
Lokal röstar jag pÄ!Det slÄr mig att Finland ligger en timme före Sverige... SÄatteh... Kör vi öppning pÄ svensk eller lokal tid?![]()
Jag gillar hur du tÀnker!Lokal röstar jag pÄ!
Med tanke pÀ att du vÀl brukar vara uppe och slita upp paketet direkt vid midnatt sÄ kan jag tycka att lokal tid kan fÄ gÀlla, sÄ du fÄr vara först igenJag gillar hur du tÀnker!![]()
Haha jag kommer förmodligen sitta med en drink nÄnstans om jag inte sover efter vÀldigt intensiva dagar, sÄ det blir nog morgonöppning för mig oavsett. Men ÀndÄ!Med tanke pÀ att du vÀl brukar vara uppe och slita upp paketet direkt vid midnatt sÄ kan jag tycka att lokal tid kan fÄ gÀlla, sÄ du fÄr vara först igen.
KÀnns verkligen typiskt dig att hitta ett kryphÄl i denna lek bara för att helt sÀkert vara förstDet slÄr mig att Finland ligger en timme före Sverige... SÄatteh... Kör vi öppning pÄ svensk eller lokal tid?![]()
Det tror jag nÀr jag sett att du INTE öppnat pÄ nattenHaha jag kommer förmodligen sitta med en drink nÄnstans om jag inte sover efter vÀldigt intensiva dagar, sÄ det blir nog morgonöppning för mig oavsett. Men ÀndÄ!![]()
Haha jag har inte ens nÄt behov av att vara först, jag Àr bara sÄ jÀvla nyfiken pÄ innehÄllet!KÀnns verkligen typiskt dig att hitta ett kryphÄl i denna lek bara för att helt sÀkert vara först![]()
![]()
![]()
Haha ja vi fÄr se! Jag fÄr posta exif pÄ paketen inslagna sÄ ni tror migDet tror jag nÀr jag sett att du INTE öppnat pÄ natten.
Och OM du öppnar pÄ natten och fuskar och postar inlÀgget först pÄ morgonen med pÄstÄendet attdu öppnade nyss Àr du en fuskare, och fÄr leva med det pÄ ditt samvete resten av livet![]()
Haha jag har inte ens nÄt behov av att vara först, jag Àr bara sÄ jÀvla nyfiken pÄ innehÄllet!
Fast det ska erkÀnnas att jag gillar att hitta kryphÄl![]()
Tja, jag ska nog inte sÀga nÄgot.... Jag har aaaaaaaaaaaldrig öppnat före dig men postat senare liksom![]()