Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nixehen

Trådstartare
På allmän begäran så kör vi en omgång i år också! :D

Reglerna:

1. Anmälan sker via PM till Big Santa (Nixehen), mer om anmälan längre ned.
2. Sista anmälningsdag är 29 November. Anmälan är bindande efter sista anmälningsdag.
3. För att få vara med måste du ha minst 2000 skrivna inlägga alt. att du varit medlem i mer än 2år (från 2011) alt. att du har en "äldre" bukefalist som kan intyga att du är pålitlig. (Denne förbinder sig i och med sitt intygande att fixa en julklapp om den man intygad för inte sköter sig.)
4. Minsta summa för julklappen är 75kr - inget övre tak.
5. Paketen ska skickas med Spårbart fraktsätt - Förslagsvis Postens Skicka Lätt. Detta för att undvika att folk blir utan paket. (Obs! Ny regel för i år!)
6. Sista datum att skicka paketet är den 16 December.

Anmälan:
Anmälan sker genom PM till Big Santa (Nixehen) och den ska innehålla:

1. Användarnamn
2. Namn och adress
3. Fem stycken ledtrådar/hjälpord om dig själv (ex.vis. Chokladälskare, Favoritfärgen är lila, Har en förkärlek till doftljus, tycker inte om Kaffe etc.) Ledtrådarna ska inte vara en önskelista, utan en hjälp för din tomte att hitta en passande klapp till dig.
4. Eventuella allergier.

Din anmälan är godkänd när ditt namn dyker upp på listan, OBS! Endast Big Santa får lägga till namnen!

SÅ! Hoppas att allting kom med nu och på att vi blir många även i årets version av Secret Santa! HoHoHo - let the fun begin! :D
/Nixehen
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Ja vad kul! Funderade just på om det skulle bli någonting i år :D
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Haha du är inte den enda, det har ramlat in pm om saken också - så då kände jag att vi kör väl igen! :D

Kl*

Anmälda:
1. Big Santa - Nixehen
2. Sonic76
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Haha, vad lustigt! Jag tänkte just på om det skulle bli nåt SS i år, och så hade den här tråden dykt upp :p
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Jag har till och med fått frågor från vänner och familj om inte Buke ska dra igång nån SS i år ^^
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Anmälda:
1. Big Santa - Nixehen

2. Sonic76
3. zassoo
4. Fraggel_Tess
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Tjohej!
Klart man ska vara med :bump:
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Ja jag funderade på det häromdan :)
Ska ju till Ullared den 1:e advent så :)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

åhh jag var ju med förra året, skulle vara såå kul att vara med igen :) Men måste kolla om någon kan gå i god för mig..
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Jag minns dig från förra året och mitt sparade dokument säger GRÖNT på dig - så skicka in din anmälan du! ;)
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Jag pm:ade dej om nästan samma sak, jag har varit med två år i rad och skulle gärna velat vara med iår med om det hade gått.
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Anmälda:
1. Big Santa - Nixehen
2. Sonic76
3. zassoo
4. Fraggel_Tess
5. prallan
6. Snurrfian
7. Emro
8. tigerflicka
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Anmälda:
1. Big Santa - Nixehen

2. Sonic76
3. zassoo
4. Fraggel_Tess
5. prallan
6. Snurrfian
7. Emro
8. tigerflicka
9. pannkaka
10. chiara
 
Sv: Secret Santa 2013 - Anmälningstråd!

Åååh, jag vill åxå vara med. Jag har inte 2000 inlägg men har dock varit medlem sen 2002....det kanske åxå kan räknas. ;):D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 452
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 529
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 775
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 605

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp