Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 71 475
Första delen beställd! :banana: Den som jag funderade lite på om det kan bli bra, men jag bestämde mig för att jag tror att det blir bra. :)

Jag googlade mitt namn för skojs skull för att se vad min tomte skulle kunna få upp. Det skulle jag inte ha gjort :rofl: Snälla tomte googla inte mitt namn, och skulle du göra det så måste jag säga att bilderna som kommer upp inte är representativa av mig som person. Jag lovar. :o:rofl:

Nu har jag beställt första delen till mitt offers julklapp (höll på att skriva kulklapp, men det stämmer ju också iofs :D). Var tvungen att beställa en grej till mig själv också för att komma upp i minimisumman som man fick beställa för. Inte helt fel att tvingas shoppa till sig själv samtidigt :angel:

Ska börja shoppa lite åt mitt offer snart också :D
Jag hoppas att mina idéer blir lyckade, men det tror jag. Hoppas dock att det inte är PostNord som kör ut allas paket sedan

PostNord är inte bara dåliga.

Jag får mina paket som jag ska, senast ett skicka lätt i tisdags som postades i söndags.
Nej det är sant, men har varit så otroligt mycket negativt om dem sista tiden.
Vore ju jättetrist om det man skickar går sönder eller inte kommer fram alls

Jag har shoppat det mesta idag! :D Mitt offer verkar få mer julklappar än vad jag brukar köpa till en person (jag ger typ maximum två per person i vanliga fall) :o:angel:
Men det var såna bra och fina ledtrådar att man ville hitta saker till alla fem! Resten av familjen borde göra likadant :idea::up:

Jobbar som sekreterare men kan tydligen inte formulera en enkel mening :banghead:
Angående min ledtråd så är jag gravid, och barnet är beräknat att födas i slutet av februari :love: (kände ett mycket stort behov av att rätta till de hela :D)

Längtar för övrigt att få shoppa till mitt "offer", väldigt bra ledtrådar fick jag! Blir nog på söndag :bump:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 942
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 323
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 205
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 887
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXII
  • Tittar in i ditt kök del 27
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur