Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 71 475
Mitt offers klappar inhandlade. Nervöst :o

Och till min secret santa: Mina yrkesrelaterade ledtrådar kan du strunta i :angel: Efter som att jag trodde det skulle vara ledtrådar som ledde till mig :D Jag tycker synd om dig.

Jag hoppas att jag inte förvirrade min tomte allt för mycket med mina ledtrådar, men tror jag fick till de hyfsat alla fall. :D Har handlat lite till mitt offer men ska fixa något mer och tajma så jag postar samtidigt som andra

Jag hoppas att mitt offer (och alla andras såklart :D) är aktiv i tråden sen och skriver vad den tycker om presenten/erna och gissar :D

Jag tycker nästan att det här blir roligare för varje år, när man kommit in i tänket liksom. Det är sååå roligt att köpa presenter till andra! :bump:

Jag fick en avi igår att det väntar ett paket till mig. Och jag har ingen aning vad det är, man blir lite konfunderad. Tror dock inte någon här har skockat paketen redan, eller??:nailbiting:

Jag är nog hyfsat klar med vad jag ska skicka till mitt om det bara kommer i tid till mig.
Tycker jag följer ledtrådarna ganska bra men speciellt fyndigt är det nog inte :o

Ni som inte följer ledtrådarna, hur väljer ni då? Efter ni har stalkat och hittat något annat? Vad ni skulle gilla?
:)

Börjat fundera och beställt en grej för att "tillverka" men vi får se... Svårt men ändå rätt ok, det viktigaste är väl att man försökt :) Stalkat lite men gav inte så mycket och jag antar att det är svårt att stalka mig när jag inte skriver så mycket/personligt längre. Har en känsla om saker som jag uppfattat att användaren gillar men det kan ju slå fel :p När det gäller kostnad så håller jag mig vid 100 eller strax över då det vad jag själv kan lägga ut +frakt. Det som jag beställt för "tillverkning" är en sak som jag kan använda senare så det känns ok. Bra ursäkt för att köpa vad jag velat ha ett tag :p

Ni som inte följer ledtrådarna, hur väljer ni då? Efter ni har stalkat och hittat något annat? Vad ni skulle gilla?
:)

Jag stalkar... o blandar med det ledtrådar jag fått. Gör sedan analys och bildar mig en uppfattning om vad jag tror att jag har med för människa att göra.och skrider till verket. Vissa offer är lättare än andra. Med några år som erfarenhet i leken är just den här delen rätt kul. :)

Sen, naturligtvis, är det himla kul att se bilderna på sitt och andras paket o läsa kommentarerna.

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 947
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 333
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 215
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 887
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025