Byta nick hade verkligen varit ambitiöst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Byta nick hade verkligen varit ambitiöst![]()
![]()
Ska börja shoppa lite åt mitt offer snart också
Jag hoppas att mina idéer blir lyckade, men det tror jag. Hoppas dock att det inte är PostNord som kör ut allas paket sedan
Nej det är sant, men har varit så otroligt mycket negativt om dem sista tiden.PostNord är inte bara dåliga.
Jag får mina paket som jag ska, senast ett skicka lätt i tisdags som postades i söndags.
Jag beställde ett paket som kom fram samma dag som det skickades med postenNej det är sant, men har varit så otroligt mycket negativt om dem sista tiden.
Vore ju jättetrist om det man skickar går sönder eller inte kommer fram alls
Haha snacka om snabb leveransJag beställde ett paket som kom fram samma dag som det skickades med posten![]()
Kör säger jag! Om du tycker att det är en bra grej så borde det väl bli bra!Hm jag har hittat en grej som jag inte vet om den skulle ses som supertöntig eller fantastisk...Men jag är väldigt sugen...
![]()
Jag ska klura under kvällen...Kör säger jag! Om du tycker att det är en bra grej så borde det väl bli bra!
Supertöntigt kan vara fantastisk på samma gångHm jag har hittat en grej som jag inte vet om den skulle ses som supertöntig eller fantastisk...Men jag är väldigt sugen...
![]()
Skulle kunna vara eller inte allsSupertöntigt kan vara fantastisk på samma gång
(... är det till mig?)