Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 71 489
Packat och klart här, ska skickas i morgon :D
Nu börjar man ju gå och vänta på att få aviseringen i brevlådan själv också :D
Tidigare har alla fall jag bara haft paketet jag ska skicka i tankarna

Jag har bara fått mitt ena paket av två som jag beställt :nailbiting: Börjar bli nervös att det sista inte kommer komma imorgon och kan alltså bara skicka det ena. Men isf får jag skicka den andra delen senare helt enkelt :( men men.

Också handlat klart nu, blev riktigt nöjd! Nu ska bara sambon få hem en lämplig kartong från sitt jobb så kan det slås in och skickas iväg :bump:

Dum fråga, men man kilar bara in på sitt utlämningsställe och säger att man vill skicka paketet spårbart?

Billigast tror jag blir om du skickar med postens "Skicka lätt", det betalas och skrivs ut hemma, så skrivare "hemma" är ett måste.. Edit Skicka lätt är spårbart
Annars går det bra att säga till på utlämningsstället att du vill skicka spårbart..

Dum fråga, men man kilar bara in på sitt utlämningsställe och säger att man vill skicka paketet spårbart?
Man kan beställa och betala frakten hemma om man har en skrivare, skicka lätt heter det.
Annars går det bra att köpa en sån tjänst på stället med men det är dyrare

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 018
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 400
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 366
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 892
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka