Jamen där sa du ju nåtDu har inget pass som sambon kan använda sig av ifall paketet kommer efter du åkt?

Hade helt förträngt att jag har ett pass också (reser för lite, använder bara körkort som leg)!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jamen där sa du ju nåtDu har inget pass som sambon kan använda sig av ifall paketet kommer efter du åkt?
Så bra om det löser sigJamen där sa du ju nåt
Hade helt förträngt att jag har ett pass också (reser för lite, använder bara körkort som leg)!
Så bra om det löser sig. Min sambo brukar ofta hämta ut paket till mig med passet. Mycket smidigt att man har ytterligare en legitimation
![]()
JaSnälla tomtebarn idag ska jag slå in din (dina?) present(er?)![]()
Det är iallafall mitt minsta problem, jobbar på lagerhotell/transportfirmaHämtade ut de sista paketet idag så ska packa in senare och skickas någon dag när jag har en bra låda/kartong att få ner paketen i![]()
Dum fråga, men man kilar bara in på sitt utlämningsställe och säger att man vill skicka paketet spårbart?
Man kan beställa och betala frakten hemma om man har en skrivare, skicka lätt heter det.Dum fråga, men man kilar bara in på sitt utlämningsställe och säger att man vill skicka paketet spårbart?
Jag har bokat och betalat frakten på postens hemsida.Dum fråga, men man kilar bara in på sitt utlämningsställe och säger att man vill skicka paketet spårbart?