Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 71 490
och jag har just insett att jag varken har lämnat mailadress eller telefonnummer.

:banghead::banghead::banghead:

då kommer det en lappjävel i brevlådan - hoppas nu verkligen att jag inte missar den på något eländigt vis.

Till min tomte - om du inte har skickat än - så har jag uppdaterat SS med de viktiga uppgifterna ovan

Min mottagare har inte heller skrivit här på länge, hoppas hen skriver när hen fått sitt paket alla fall

När jag lämnade in mitt paket så frågade jag om de ville ha mailadress eller sms till mottagaren. De sa nej.
Inser nu att jag kanske skulle insisterat- annars tar extra lapp i brevlådan extra tid.

Åh vad alla är duktiga! Jag har haft hundratusen saker att göra så jag har inte hunnit kolla igenom alla pm - men av antalet att döma så är det nog så att istortsett alla fått iväg sina klappar i tid! :love::bow:

Och hur roligt är det inte att ni är så aktiva i tråden i år?! FANTASTISKT! :love:

Har ni frågor till mig i tråden så tagga gärna, jag missar lätt när jag scrollar igenom på mobilen. :heart

Har ni frågor till mig i tråden så tagga gärna, jag missar lätt när jag scrollar igenom på mobilen. :heart

Det där var en pik till mig. ;)
O jag fick hjärnstillestånd om vad vår secret santa hette, jag höll på att skriva ditt riktiga namn...för det var det jag kom på...men tänkte att det nog inte var så bra. :D

Jag har som sagt fått avi som jag garanterat tror är från secret santa.
Men har inte varit och hämtat det idag
Ska försöka imorgon
(Har typ 800-1000m till affären men ja )

Åh vad alla är duktiga! Jag har haft hundratusen saker att göra så jag har inte hunnit kolla igenom alla pm - men av antalet att döma så är det nog så att istortsett alla fått iväg sina klappar i tid! :love::bow:

Och hur roligt är det inte att ni är så aktiva i tråden i år?! FANTASTISKT! :love:

Jag glömde mail och telefonnummer - jag har skickat det till dig i PM ifall att min SS vill skicka spårningsnumret till mig....om jag inte hittar någon lapp i brevlådan inom ett par dagar

När jag lämnade in mitt paket så frågade jag om de ville ha mailadress eller sms till mottagaren. De sa nej.
Inser nu att jag kanske skulle insisterat- annars tar extra lapp i brevlådan extra tid.

Jag skickade spårningsnumret till SS så hon kunde skicka det vidare till mitt offer :) missade också att lämna telefon och e-mail till mottagaren.

Jag har inte varit så aktiv i tråden, läser mest men skrivit några gånger iaf :D
Åh, det är så spännande att se när (om :nailbiting: )ens paket kommer fram och om mottagaren gillar klappen sen :bump:
Har redan haft paketstrul med PostNord och mitt vanliga utlämningsställe med annan julklapp så man känner sig ju inte helt trygg :cautious:

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 026
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 409
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 383
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 892
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Blandraser och renraser