Jag har fått sms-avi 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det behöver inte ens vara lång leveranstidGör du också det? Om det är något med lång leveranstid (från Asien) brukar jag glömma bort det![]()
Har ni frågor till mig i tråden så tagga gärna, jag missar lätt när jag scrollar igenom på mobilen.![]()
Åh vad alla är duktiga! Jag har haft hundratusen saker att göra så jag har inte hunnit kolla igenom alla pm - men av antalet att döma så är det nog så att istortsett alla fått iväg sina klappar i tid!
Och hur roligt är det inte att ni är så aktiva i tråden i år?! FANTASTISKT!
Har ni frågor till mig i tråden så tagga gärna, jag missar lätt när jag scrollar igenom på mobilen.![]()
När jag lämnade in mitt paket så frågade jag om de ville ha mailadress eller sms till mottagaren. De sa nej.
Inser nu att jag kanske skulle insisterat- annars tar extra lapp i brevlådan extra tid.
De frågade inte efter det när jag skickade paketetJag skickade spårningsnumret till SS så hon kunde skicka det vidare till mitt offermissade också att lämna telefon och e-mail till mottagaren.
Jag fick sms om paket att hämta och glatt skuttade jag iväg till Ica. Men det var bara linserna jag beställt. Vilken besvikelse!![]()