Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så gjorde jag också, har inte heller lämnat mail eller telefonnummer när jag postadeJag skickade spårningsnumret till SS så hon kunde skicka det vidare till mitt offermissade också att lämna telefon och e-mail till mottagaren.
men om ni bokade skicka lätt på posten och fyllde i alla uppgifter där med mail och telefonnr så kommer det mail/sms till mottagaren och dig själv så det är ju inget man lägger till inne på posten utan det finns redan med i streckkoden typ
Kan vara så att dem har skickat rek, då säger man väl uppgifterna till postombudet som skriver in det på plats?![]()
Skicka lätt är jättebra!Det har jag aldrig gjort så det vet jag inte hur det fungerar. Trodde att de flesta skickar med skicka lätt eftersom det är såpass billigt
Det har jag aldrig gjort så det vet jag inte hur det fungerar. Trodde att de flesta skickar med skicka lätt eftersom det är såpass billigt
Skicka lätt är jättebra!
Men om man har köpt en låda på posten där porto ingår så får man betala en gång till om man ska ha skicka lätt - alternativet är då att göra ett rek av den lådan eller inte skicka spårbart alls.
Jag hade inte möjlighet att göra det utan fick gå till posten där de tog uppgifternamen om ni bokade skicka lätt på posten och fyllde i alla uppgifter där med mail och telefonnr så kommer det mail/sms till mottagaren och dig själv så det är ju inget man lägger till inne på posten utan det finns redan med i streckkoden typ
Buke-barn?
Förklaring tack!![]()
Buke-barn?
Förklaring tack!![]()