Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 71 490
Idag har jag hämtat ut mitt paket! :bump:
Det jag skickade iväg hoppas jag ska anlända snart också! Jag försökte få med ledtråd. men vet inte hur bra den blev...:o kanske är svår att dechiffrera!

men om ni bokade skicka lätt på posten och fyllde i alla uppgifter där med mail och telefonnr så kommer det mail/sms till mottagaren och dig själv så det är ju inget man lägger till inne på posten utan det finns redan med i streckkoden typ

men om ni bokade skicka lätt på posten och fyllde i alla uppgifter där med mail och telefonnr så kommer det mail/sms till mottagaren och dig själv så det är ju inget man lägger till inne på posten utan det finns redan med i streckkoden typ

Kan vara så att dem har skickat rek, då säger man väl uppgifterna till postombudet som skriver in det på plats? :p

Kan vara så att dem har skickat rek, då säger man väl uppgifterna till postombudet som skriver in det på plats? :p

Det har jag aldrig gjort så det vet jag inte hur det fungerar. Trodde att de flesta skickar med skicka lätt eftersom det är såpass billigt

Det har jag aldrig gjort så det vet jag inte hur det fungerar. Trodde att de flesta skickar med skicka lätt eftersom det är såpass billigt
Skicka lätt är jättebra!

Men om man har köpt en låda på posten där porto ingår så får man betala en gång till om man ska ha skicka lätt - alternativet är då att göra ett rek av den lådan eller inte skicka spårbart alls.

Skicka lätt är jättebra!

Men om man har köpt en låda på posten där porto ingår så får man betala en gång till om man ska ha skicka lätt - alternativet är då att göra ett rek av den lådan eller inte skicka spårbart alls.

Och inte alla som har tillgång till skrivare, vilket man måste ha med skicka lätt.. :)

Jag hade inte möjlighet att göra det utan fick gå till posten där de tog uppgifterna

Paketet till mitt buke-barn kom iväg i tid, och idag när jag kom hem så låg det en avi i postlådan, så ska hämta ut den imorgon. Borde vara från min kära buke-tomte :) Då jag inte har något annat paket som jag väntar på. :P

Lämnade tyvärr inte heller någon ledtråd, kom på att jag skulle ha haft med en när jag kom hem. Men får se till att vara mera aktiv i tråden nu istället.

Till mitt buke-barn: du kommer att få din avi med posten. Då de inte behövdes uppges varken mail eller telefonnummer enligt personalen som tog emot det.

Jag lyckades med modifiering av en av klapparna men insåg sedan att om offret inte vet om det så kan det vara svårt att se :D En bunt fula paket och glömde julhälsning men det finns ledtråd, heja stresspaketerande :p

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 035
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 411
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
81 395
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 892
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka