Det var ett A4 med en väldigt pedagogisk text på baksidan. Med överskrift "vem bestämmer om ett barns eller elevs placering vid en förskole- eller skolenhet"
När du förklarar det så är det mycket lättare att förstå din tanke!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var ett A4 med en väldigt pedagogisk text på baksidan. Med överskrift "vem bestämmer om ett barns eller elevs placering vid en förskole- eller skolenhet"
Grattis på födelsedagenMindre än en vecka kvar!![]()
Om det är någon som inte har fått iväg något paket av någon anledning så här av dig nixehen så kan jag försöka läsa ett till. Det är tråkigt om någon blir utan!Det är fortfarande några som inte bekräftat att de skickat sina paket - var snälla och pm:a mig med bekräftelse asap!![]()
Om det är någon som inte har fått iväg något paket av någon anledning så här av dig nixehen så kan jag försöka läsa ett till. Det är tråkigt om någon blir utan!
Kan också swisha om det behövs.Jag har tyvärr ingen möjlighet att hinna ordna julklapp om någon riskerar att bli utan, men swishar gärna till den som kan tänka sig att göra det.Så tråkigt om någon skulle bli utan julklapp!
Min mottagare har inte skrivit, men jag har sett att hen har fått både SMS och mejl om att det finns att hämta.Tråkigt att 14 st fortfarande fattas på listan. Nu har ju några skrivit här att de fått avi men inte hämtat ut, men ändå riktigt dåligt. Sista skickdag var den 12/12 så paketen borde ju definitivt hunnit fram inom Sverige i alla fall.
Hoppas alla får sina paket.
Tråkigt att 14 st fortfarande fattas på listan. Nu har ju några skrivit här att de fått avi men inte hämtat ut, men ändå riktigt dåligt. Sista skickdag var den 12/12 så paketen borde ju definitivt hunnit fram inom Sverige i alla fall.
Hoppas alla får sina paket.
5. Alla klappar ska vara inslagna och ska skickas spårbart med Postnord och kollinumret ska sändas till Big Santa i PM.