Secret Santa - 2016

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1 384
  • Visningar Visningar 72 009
Jag har öppnat 3 paket.
Ett med lösgodis (så roligt att skicka så :D)
Ett med rengörningsduk till ansiktet för att ta bort smink.
Ett med läppbalsam och glitterolja.
Har kvar att öppna men dom ligger hemma.
Bilder kommer när jag är hemma igen.
Men tack så mycket för det jag öppnat hittils. @Emtherlia
´Jag är jättenöjd med det jag fått =)

Jag har öppnat 3 paket.
Ett med lösgodis (så roligt att skicka så :D)
Ett med rengörningsduk till ansiktet för att ta bort smink.
Ett med läppbalsam och glitterolja.
Har kvar att öppna men dom ligger hemma.
Bilder kommer när jag är hemma igen.
Men tack så mycket för det jag öppnat hittils. @Emtherlia
´Jag är jättenöjd med det jag fått =)

Men hur visste du att det var jag så fort? :p Jag skickade ju inga ledtrådar, haha!

20161222_135001_585e3125e087c32de7c32d13.jpg

Tack snälla rara tomten! :love: Massor alldeles underbara presenter! Jag funderar på om det är någon åt Uddevalla hållet eftersom det verkar vara beställt från en garnbutik därifrån men samtidigt så går det att beställa varifrån landet, så det gör mig inte klokare. Avsändare var @Nixehen men det tror jag inte att det är den här gången... :cautious: Så jag funderar lite vidare, chokladen borde vara en bra ledtråd, men å andra sidan är jag urusel på att lägga på minnet var folk bor. :crazy:
Jag är oskyldig här också! :D:D

Egentligen finns det nog en ledtråd för mitt bukebarn i själva tråden, om inte presenterna själva är det men det kan nog vara lite långsökt.

Tack snälla rara tomte! :love:
Jag fick ett kuvert skickat efter paketet och öppnade det nu först - det var det perfekta, såå gulligt, hade inte ens behövt öppna resten :laugh::love:
20161224-114644.jpg

Det är den lilla katten som fungerar som nyckelring och typ plånbok/väska :love::love::love: tomten måste ha snokat rejält eller ha bra minne! Jag älskar den :love:
Sen en liten kattleksak och pennor :up: Godiset gissar jag är knäck, vilket jag tyvärr inte är så förtjust i men jag kan bjuda folk idag på det! :up:

Jag går på total känsla pga kattsakerna och frågar @Marty om du är min tomte? :cautious:
Rätt! Attans att inte knäcken blev bra... men svårt att köpa något åt en med intolerans. Ville ändå fixa något ätbart :(.

@Squie - är det du då? Jag har ju fått en liknande magnet av dig tidigare tänkte jag.

Nope. :) Men intressant att fler än jag gör magneter.

Du var så snäll och använde ditt eget namn (jag var inte så snäll) och då hittade jag ett par på Facebook och en kände jag igen (du) och det fanns bröllopsbilder så jag kollade tråden här på buke och såg att klänningen var samma :) så då var de du. :D

Det där var snyggt snokat. :D

Ååhh jag fick världens sötaste stickade kanintossor till bebis, ett te som luktar gudomligt och en spännande bok. Min ledighet är fullbokad :D

Och efter bara ytte-pytte snokande så gissar jag på @Nixehen :angel:
Det stämmer! :D Teet är min personliga favorit från kränkus utbud och dricks med fördel med en sked honung! :love:

(Och ska man vara petig så ät tofflorna virkade :) Hoppas som ska värma kommande bevisfötter iaf! :love:)

Liknande trådar

Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 349
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 763
Senast: Takire
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden... 89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
82 260
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret... 23 24 25
Svar
482
· Visningar
19 982
Senast: Barbabelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31