Secret Santa 2018

Åh, vet inte när jag ska kunna ta mig iväg och shoppa... har en liten idé till vilken inriktning jag ska välja iallafall, eller så går jag all in på alla ledtrådar :rofl:
 
Är inte det där typ samma sak som jag sa?:rofl:
Ja, vi har kanske samma "problem"?
Det är inte säkert att den tycker
det är tråkigt för det.
Men JAG tycker det är tråkigt att ge en svart strumpa bara för personen sagt att den gillar svarta strumpor. Inte säkert att personen tycker det är trist.
 
Jag har beställt en del i julklappen. Jag hoppas verkligen att den hinner komma :). Lite spännande när man ska beställa grejer inom ett område som man själv har väldigt dålig koll på. Jag kanske har beställt helt fel, men jag hoppas att mitt offer iaf kan låtsas att jag kört rätt :p. Har en ganska klar bild över vad jag ska köpa i övrigt. Blir nog att pilla lite mer med det ikväll.
 
Mail från leverantören idag om försening, leverans väntas om två dagar! :eek: Men jag var i butik idag och fixade del två av julklappen, så hoppet lever! :D
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 362
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 404
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 743
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 551

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Dejtingtråden del 37
  • Hiss och diss del 5
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp