Secret Santa 2019

Lyckades med samma idioti som förra året och tänkte "men jag loggar ju in på buke innan tiden går ut, behöver tiden för att komma på ledtrådar och behöver inte skriva upp det på komihåglistan" Ja vad säger man:rage:O_o:D Följer ändå detta och vi ses i påsk?!:bump:
 
Lyckades med samma idioti som förra året och tänkte "men jag loggar ju in på buke innan tiden går ut, behöver tiden för att komma på ledtrådar och behöver inte skriva upp det på komihåglistan" Ja vad säger man:rage:O_o:D Följer ändå detta och vi ses i påsk?!:bump:
Men du kan väl anmäla dig hela dagen idag? Eller hur @Nixehen :)
 
Lyckades med samma idioti som förra året och tänkte "men jag loggar ju in på buke innan tiden går ut, behöver tiden för att komma på ledtrådar och behöver inte skriva upp det på komihåglistan" Ja vad säger man:rage:O_o:D Följer ändå detta och vi ses i påsk?!:bump:
Jag har inte hunnit lotta ännu så släng iväg ett pm så är du med! 😘
 
Så! Nu bör alla ha fått sina offer! :D

Påminner:

1. ALLA paket ska skickas SPÅRBART med POSTNORD
(undantaget de som skickar från utlandet givetvis)
2. Alla kollinummer ska skickas till mig på PM.
3. Lämna gärna med någon form av ledtråd i ditt paket för ditt offer att spinna vidare på i sina gissningar.
4. Anmälan är bindande, se till att ni skickar era klappar SENAST utsatt datum 17/12.
(Skickar ni till eller från utlandet bör det skickas tidigare ändå för att hinna komma fram.)

HÖR AV ER om det på något sätt skiter sig - så försöker vi lösa det, men jag vill INTE behöva sitta och jaga människor för att få reda på om de överhuvudtaget skickat något paket eller bara skiter i det. Men i år är det ju 10års jubileum - så då kommer ju ALLT att flyta smärtfritt - eller hur? ;)
 
Jag gillar entusiasmen här :D.
Själv har jag inte varken snokat eller handlat något än, behöver grunna lite på det hela först :p.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 830
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 681
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 302
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 887

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp