Secret Santa - 2020

Jag tror jag fått ett tomtepaket idag.:love:
Och jag som oxå tillhör dom nyfikna o hoppades på en sen tomte 🙈:nailbiting::D

Sen har jag införskaffat låda nr 3,den passade bra.
 
Och det är nu vi kanske får ångra oss bittert att vi avslöjade hur svårt det är för oss att vänta, när våra tomtar rusar "till Posten" imorgon..
Ha, såklart gjorde ju min tomte det.
Installerade av en händelse postnord appen i morse. Och såg då att ett paket väntar, skickat med skicka lätt. Borde vara SS...
Står att de skickat brevavvisering, så den kommer väl idag 😇.

Kanske får be min man gömma paketet 🙈
 
Jag har fått paket!!! Älskar dig redan Secret Santa :love:, så fint och gulligt inslaget. Fick en kartong och ett extra bonuskuvert (kommer bild i nästa inlägg). Och en väldigt bra ledtråd så nu gäller det att börja klura.
img_20201201_164611-jpg.60874
Dags för en Lista! Fyll i vartefter ni får paket så att jag kan pricka av er. :)

Vi har fått paket:
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 828
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 676
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 301
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 885

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp