Secret Santa - 2020

Tycker det är svårt att skriva. Egentligen avskyr jag julklappar. Och lekar. Och sociala aktiviteter. För att inte tala om post, både skicka och hämta ut.

Jag är t.o.m. portad hos mitt postnordombud. Sist jag var där jade jag kundtjänst med på telefon så de skulle höra hur kärringen där gapar och skriker otrevligheter och är helt jävla sinnessjuk. Hon blev så klart ännu argare över det och vägrade betjäna mig. Postnords kundtjänst hörde t.o.m. detta men de tycks inte bry sig. Det var rätt länge sen så jag trooooor jag ska lyckas få ut mitt paket denna gången.

Det här kanske framstår som massa gnäll. Men jag gillar utmaningar så tänkte det skulle va kul ändå. Känns faktiskt riktigt roligt att se hur detta ska gå :laugh:
Knepigt postombud!
 
Jag tror att jag har ett SS paket att hämta ut. Det har dock hamnat hos ombudet inne i stan så jag har inte hunnit hämta ut det än.
 
Jag har paket på ingång tydligen! Spännande 😁

Själv är jag inte klar än, måste hinna en sväng inom stan och fixa det sista med plus att ena grejen inte kommit än, men borde dyka upp typ imorgon.
 
Så spännande när det blir fler och fler på listan. Men det är ännu ett par veckor till jul, så mycket kan hända än.
 
Man kan väl säga att är det någon som känner att deras julklappar är otroligt fult inslagna är jag bergis din tomte :). Dessutom lyckades jag färga köksbordet med presentpappret under själva inslagningsförfarandet. 😅
 
Man kan väl säga att är det någon som känner att deras julklappar är otroligt fult inslagna är jag bergis din tomte :). Dessutom lyckades jag färga köksbordet med presentpappret under själva inslagningsförfarandet. 😅
Det skulle även kunna vara från mig. 😂 Lyckades åtminstone hålla köksbordet från färg! 🙄😂
 
Och jag är tvärt emot en del av er andra inte ett dugg orolig för min inslagningsteknik ,till skillnad från innehållet.
Är uppväxt med en mamma som hade egen butik,varje julmånad använde hon sig av barnslaveri (läs mig) till paketinslagare, det var på den tiden kunden slapp slå in sina egna paket.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 494
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
70 082
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 361
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 895

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp