Bukefalos 28 år!

Secret Santa - 2020

Nu kanske jag dumförklarar mig själv totalt här men funderar på det här med Skicka lätt, det är ju smidigt att kunna köpa frakten hemifrån sas, men hur ska man veta hur mycket paketet väger? Sist jag skickade med det så fick jag faktura på restbelopp på frakten.
Jag använder alltid bagagevågen jag har hemma :)
 
Nu kanske jag dumförklarar mig själv totalt här men funderar på det här med Skicka lätt, det är ju smidigt att kunna köpa frakten hemifrån sas, men hur ska man veta hur mycket paketet väger? Sist jag skickade med det så fick jag faktura på restbelopp på frakten.
Jag gissar och väljer hellre en högre prisklass än vad som kanske behövs om det inte är väldigt litet o lätt (vilket mina grejer sällan är 😂)
 
Nu kanske jag dumförklarar mig själv totalt här men funderar på det här med Skicka lätt, det är ju smidigt att kunna köpa frakten hemifrån sas, men hur ska man veta hur mycket paketet väger? Sist jag skickade med det så fick jag faktura på restbelopp på frakten.

Har du ingen våg hemma går det bra att väga hos postombud, sen ta hem det och fixa frakten via nätet (eller på plats i butiken via telefonen..) :)
 
Än en gång strular det med frakten av det jag beställt :crazy: Det är dessutom samma företag, tänkte att fjolårets strul var en engångsföreteelse, men verkar tyvärr inte så. Vet ju var jag inte ska beställ nån mer gång. 14 dagar sedan beställning och ingen vara. :rage:
De säger vid mejlkontakt att det ska vara skickat så hoppas det dyker upp i dagarna.
 
Än en gång strular det med frakten av det jag beställt :crazy: Det är dessutom samma företag, tänkte att fjolårets strul var en engångsföreteelse, men verkar tyvärr inte så. Vet ju var jag inte ska beställ nån mer gång. 14 dagar sedan beställning och ingen vara. :rage:
De säger vid mejlkontakt att det ska vara skickat så hoppas det dyker upp i dagarna.
Min systerdotter beställde en sak 14/11. Det är fortfarande inte skickat eftersom det är slut i lager, men företaget säljer det via hemsidan ändå :meh:
 
Visst får man öppna kartongen som paketet/n skickas i? Så att man kan få se de fint inslagna julklapparna? :nailbiting: :D
 
Tråkigt att vi är så några som är aktiva av de anmälda här :)
Hoppas det blir mer fart när paketen börjar anlända till fler
Folk har kanske fullt upp att jobba, handla SS, julpynta, handla julklappar och julmat för att slippa trängas i julveckan?
Jag tycker det varit aktivitet tidigare i tråden än vanligt i år?
Det kan ju också vara så att folk inte vill säga massor för att inte avslöja om de skickat.

Jag ser fram emot att se om mitt offer klurar ut min ledtråd..
Förra årets hade ju mitt stackars offer problem med. Jag tyckte jag var snällare i är 😇.
 
Tråkigt att vi är så några som är aktiva av de anmälda här :)
Hoppas det blir mer fart när paketen börjar anlända till fler
Jag tycker det är svårt att skriva för att inte avslöja så mycket :)

Tycker det är viktigare att vara med efter jul! Har många år knappt fått ett tack i tråden eller att den jag gett till gissat ens, och det tycker jag är tråkigt dock :(
 
Tråkigt att vi är så några som är aktiva av de anmälda här :)
Hoppas det blir mer fart när paketen börjar anlända till fler
Jag tror det är lite tyst också eftersom en del redan fått paket och när dom läser om vilka som inte skickat/handlat klart än så får dom en mindre gissalista sen.
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 894
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
69 075
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 072
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur valde ni uppfödare?
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp