Secret Santa 2021

Jag använder doftljus i bland, och lukten jag försöker dölja är HUNDFIS! 🤢

När hon löper så är det fasiken så tapeterna krullar sig!

Men det ska vara svaga, fräscha dofter. Absolut inte vanilj!!!! 😳

(Enbart pga att jag micrade makaroner en gång på fyllan där jag hade glömt bort att jag hade hällt ut stearin som smält ut på ljusfatet INNAN jag gick ut på krogen. Efter krogen var jag svinhungrig och tänkte att jag micrar makaronerna som ligger kvar där i kastrullen… Efter det så är det big nono mot allt som luktar vanilj!)
Jag håller med dig, utan att ha micrat något, vaniljljus är urk även otända
 
Glöm inte att det måste vara dekorerat med eller som en flamingo också, eftersom det är till 100% hennes stil :up::angel:

Ja precis, det är bara att köpa det här ljuset och klistra dit några flamingobilder. Hon kommer att bli såå glad! 🤩

@Nixehen om jag anmäler mig, kan du se till så att jag får tomta för @athena_arabians? :angel:



Screenshot_20211118_210224.jpg
 
Jag använder doftljus i bland, och lukten jag försöker dölja är HUNDFIS! 🤢

När hon löper så är det fasiken så tapeterna krullar sig!

Men det ska vara svaga, fräscha dofter. Absolut inte vanilj!!!! 😳

(Enbart pga att jag micrade makaroner en gång på fyllan där jag hade glömt bort att jag hade hällt ut stearin som smält ut på ljusfatet INNAN jag gick ut på krogen. Efter krogen var jag svinhungrig och tänkte att jag micrar makaronerna som ligger kvar där i kastrullen… Efter det så är det big nono mot allt som luktar vanilj!)

Den lägenhet jag var inne i var verkligen belamrad med doftljus minst fyra i varje rum det var verkligen inte angenämt.
 
Anmälda:
1. Big Santa - Nixehen
2. Cili
3. Sonic76
4. Halcyon
5. astronaut
6. Mysboll
7. Bapelsin
8. LillaMy84
9. cambodia
10. Gul_zebra
11. Fraggel_tess
12. Serena87
13. Ramona
14. Fille
15. Wingates
16. WS6
17. lil-sis
18. Ceta
19. Snurrfian
20. Mirre
21. quarterranchen
22. Habina
23. YorkWann
24. parellikusken
25. Cattis_E
26. EZMK
27. cirkus
28. Silver Girl
29. Caoimhe
30. Happimess
31. Jeps
32. TeamLundVer
33. Barbabelle
34. Blacksmithfarm
35. Leoni
36. Fibusen
37. voltis
38. athena_arabians
39. Piglet82
40. Marty
41. flyingchange
42. Hippocampus
43. Ninnurur
44. Tigerflicka
45. Islandshästryttare
46. IngelaH
47. Houdinie
48. Glimmertrollet
49. Masse
50. AbCdE
51. Lumos_Nox
 
Jag håller på att titta om jag svarat för lite åt min tomte/påskhare de tidigare gångerna jag varit med, som för att se om jag känner mig värdig att anmäla mig i år 🙈. @quarterranchen förra året vet jag att jag tänkte skriva att boken fick mig att skratta, men jag glömde nog att skriva det till slut. Vill gärna skylla på att jag blev sjuk men det var ju bara några dagar 😅.
 
Jag håller på att titta om jag svarat för lite åt min tomte/påskhare de tidigare gångerna jag varit med, som för att se om jag känner mig värdig att anmäla mig i år 🙈. @quarterranchen förra året vet jag att jag tänkte skriva att boken fick mig att skratta, men jag glömde nog att skriva det till slut. Vill gärna skylla på att jag blev sjuk men det var ju bara några dagar 😅.
Klart du ska vara med! 😀
 
nmälda:
1. Big Santa - Nixehen
2. Cili
3. Sonic76
4. Halcyon
5. astronaut
6. Mysboll
7. Bapelsin
8. LillaMy84
9. cambodia
10. Gul_zebra
11. Fraggel_tess
12. Serena87
13. Ramona
14. Fille
15. Wingates
16. WS6
17. lil-sis
18. Ceta
19. Snurrfian
20. Mirre
21. quarterranchen
22. Habina
23. YorkWann
24. parellikusken
25. Cattis_E
26. EZMK
27. cirkus
28. Silver Girl
29. Caoimhe
30. Happimess
31. Jeps
32. TeamLundVer
33. Barbabelle
34. Blacksmithfarm
35. Leoni
36. Fibusen
37. voltis
38. athena_arabians
39. Piglet82
40. Marty
41. flyingchange
42. Hippocampus
43. Ninnurur
44. Tigerflicka
45. Islandshästryttare
46. IngelaH
47. Houdinie
48. Glimmertrollet
49. Masse
50. AbCdE
51. Lumos_Nox
52. Klara
53. Malin_L
 
Jag håller på att titta om jag svarat för lite åt min tomte/påskhare de tidigare gångerna jag varit med, som för att se om jag känner mig värdig att anmäla mig i år 🙈. @quarterranchen förra året vet jag att jag tänkte skriva att boken fick mig att skratta, men jag glömde nog att skriva det till slut. Vill gärna skylla på att jag blev sjuk men det var ju bara några dagar 😅.
Är du säker på att det var jag? Kan inte minnas att jag skickat någon bok (men ja, jag är glömsk) 😅 Jag har bara varit med förra julen och i påskas och då skickade jag till två andra :D
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 441
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 512
Senast: Jeps
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 772
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 595

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp