Secret Santa 2021

NU ska alla ha fĂ„tt offer! 😁

NÄgra pÄminnelser:
  1. Sista skickdag Àr den 15/12 - det Àr det datum som postnord satt för att försÀndelser ska komma fram innan jul.
  2. ALLA paket SKA skickas spÄrbart med POSTNORD. Kollinumret skickas till mig i pm.
  3. Skriv INTE i trĂ„den nĂ€r ni skickat ert paket, det gör det hela vĂ€ldigt enkelt att lista ut för era offer. IstĂ€llet gör vi en lista med de som FÅTT paket.
  4. Ingen paketöppning före JULAFTON. Basta.
  5. Efter jul Àr man aktiv i trÄden och gissar tomte, visar upp vad man fÄtt. Det Àr halva nöjet.
  6. Om nÄgon vill ha min adress och anvÀnda som avsÀndare, hör gÀrna av er i god tid. Det Àr inte sÀkert att jag hinner kolla mina pm varje dag.
  7. SnĂ€lla sköt ert Ă„tagande, det Ă€r SÅ trĂ„kigt de gĂ„nger dĂ„ paket inte skickas i tid/alls. Det gör en massa merjobb för mig och andra snĂ€lla nissar som fĂ„r rycka ut. Inte okej. Gör det ni ska och det i tid. Tack!

SĂ„! FĂ€rdiggnĂ€llt! 😁

Ho Ho Ho! Let the game begin!
 
Jag Ă€r inte sĂ„ sĂ€ker pĂ„ att jag kommer lyckas hitta pĂ„ nĂ„got perfekt till den jag tomtar för men jag ska göra sĂ„ gott det gĂ„r 😅
 
Jag mĂ„ste klura lite pĂ„ mina ledtrĂ„dar, det var inte helt ”sjĂ€lvklart”. Men nĂ„got bra ska jag komma pĂ„ :)
 

Liknande trÄdar

Tjatter I denna evighetslÄnga vinter sÄ mÄste det vara fler Àn jag som lÀngtar efter vÄren. Och vad passar dÄ bÀttre Àn en omgÄng med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 879
Senast: Barbabelle
·
Tjatter Eftersom allmÀnna pÄtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstrÄd startats och anmÀlningar har börjat ramla in redan innan trÄden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 746
Senast: Jeps
·
Tjatter PÄ allmÀn begÀran kommer hÀr Ärets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 319
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu Ă€r det dags - hĂ€r kommer Ă„rets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll pĂ„ lĂ€get, men lĂ€s Ă€ndĂ„ igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
96 940

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp