Secret Santa 2022

Jag försöker packa paketen lite snyggt.
Går inte så bra.
Ber om ursäkt till min mottagare i förväg för de kasst inslagna paketen 🤣
 
Jag hittar aldrig någon sax oavsett tillfälle... :cautious: Då ska vi inte gå in på hur många saxar jag faktiskt köpt och som ska (teoretiskt sett) befinna sig i huset :meh:
Jag har en saxinstallation där jag samlar på saxar en av de bästa julklapparna nånsin. Fick den av min kusin efter att hon varit med och hjälpt till och packa upp flyttkartonger och räknade hur många saxar som fanns..
A1FB53FC-E2ED-42A2-AFE5-8B083082E596.jpeg
 
Finns en stödgrupp för oss som börjat hata våra paket under inslagning? Den här tomteverkstan får nog införa tejpransonering och obligatorisk anger management e-kurs vid framtida uppdrag.. Men skam den som ger sig, Stad i ljus och trocamust tog mig igenom även detta 🥂🤶 Mitt bidrag skriker "hellre än bra" :laugh: Är med andra ord oförskämt nöjd!
 
Finns en stödgrupp för oss som börjat hata våra paket under inslagning? Den här tomteverkstan får nog införa tejpransonering och obligatorisk anger management e-kurs vid framtida uppdrag.. Men skam den som ger sig, Stad i ljus och trocamust tog mig igenom även detta 🥂🤶 Mitt bidrag skriker "hellre än bra" :laugh: Är med andra ord oförskämt nöjd!
🤣🤣🤣då skulle ni sett en paket ( som tur nog ska till ett litet barn) den slår rekord i fulhet. Ser ut som rena katastrofen 😖
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 431
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 692
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 195
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 555
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp