Secret Santa 2022

När jag började slå in mina klappar så var jag mäkta imponerad av mig själv. Tänkte att mitt tomtebarn skulle skriva här i tråden och säga "Wow vilka inslagningar, min tomte kan då slå in paket!"
Mitt tomtebarn kommer inte skriva det. Ju längre in i inslagningssessionen jag kom, desto mer, eh, kreativa lösningar fick det bli. Men kollar man inte så noga så ser det fint ut! 😅
 
När jag började slå in mina klappar så var jag mäkta imponerad av mig själv. Tänkte att mitt tomtebarn skulle skriva här i tråden och säga "Wow vilka inslagningar, min tomte kan då slå in paket!"
Mitt tomtebarn kommer inte skriva det. Ju längre in i inslagningssessionen jag kom, desto mer, eh, kreativa lösningar fick det bli. Men kollar man inte så noga så ser det fint ut! 😅

Ditt tomtebarn kommer lindrigt undan ändå, mitt kanske tagit sig in i paketet till annandagen med lite tur :angel:
 
Jag beställde något som jag inte har en aning om när det kommer fram 😅 vill helst vara ute i någorlunda god tid så får se hur alllting landar och slutar!
 
  • Gilla
Reactions: Sel
Alltså, inte för att vara sån men jag har fått avisering om paket på g och kan ju sålla bort ganska många här nu eftersom ni pratar så om inslagning och sånt ;)
Same. Därför var jag vag med NÄR jag faktiskt slagit in - det är mycket möjligt att jag redan har skickat iväg mina paket. :)
För att det ska bli lite mer utmaning för mig så väljer jag att inte läsa så noggrant just nu vem som skriver vad. Då lär jag ha glömt vem som hade skickat och inte vid den här tidpunkten.
 
Samma här, gör lagoma, odetaljerade avtryck i tråden för att inte underlätta eller förvilla alltför mycket ;)

Är ju inte rutinerad på secret santa, men om man kan stryka 5 av 50 även innan öppning tänker jag att det inte blir så värst mycket enklare ändå att gissa!
 
Alltså varför hittar man inte allt när man ska slå in paket.
Har letat och letat..till och med saxarna hade fått ben 🤣🤣
Därför man har en låda med julgrejer. Där ligger tejp och sax och snören och etiketter och lite allt möjligt.
Jag har även en väska för alla rullar med papper.
Jag älskar att packa in paket fast om det blir snyggt är en annan sak. Roligt är det iallafall
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 652
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 809
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 289
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
75 768
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp