Secret Santa 2022

Pakeeet! 😍 Två som var nyfikna.. 🫣😂

q94iBdu.jpg


Tack snälla tomten! 🥰
Har man ingen gran så får man ta en monstera.. 🤷🏻‍♀️😂
 
I natt drömde jag att jag misstog min kamin för brevlådan och råkade elda upp paketet. Sen försökte jag skicka ett nytt men min katt gömde sig i det och jag vaknade innan jag fick reda på om hon kom fram levande :nailbiting:
Alltså inte för att spä på dina mardrömmar eller så, men min bästa kompis berättade en vansinnigt rolig historia härom veckan då hennes unga och mycket nyfikna katt hoppade in i Schenker-bilen utan att någon märkte det. Några minuter efter att bilen kört iväg började kompisen misstänka vad som hänt, så hon fick vackert ringa till Schenkers kundtjänst och berätta att hon tror att hon har tappat bort en katt i en av deras bilar 😂 Ännu roligare blev det av att katten heter Mats av alla namn här i världen (kompisens sambo fick välja och valde Mats just för att det var roligt), så ni kan ju tänka er hur det samtalet gick till och framförallt hur roligt det måste ha sett ut när Schenker-chauffören hoppade ur förarsätet och började ropa "Maaats!".

Katten returnerades oskadd och mycket uppspelt och kompisen, som är nybörjare när det kommer till katter, har lärt sig att hålla bättre koll på katterna i sådana här situationer framöver :D Vi kom också fram till att just detta samtal till kundtjänst sannolikt kommer att spelas upp på Schenkers julfest i år.
 
Vi har fått paket:
1. Keb71
2. Masse
3. Caoimhe
4. stjarnhimmel
5. Fjordfrälst
6. Silver Girl
7. Ninnurur
8. Malibu_Stacy
9. zassoo
10. Dobbis
11. Houdinie
12. Halcyon
13. cirkus
14. Glimmertrolle
15. Sel
16. Cewe
17. Mineur
18. Takire
19. mysboll
20. Elo
 
Jag blev då nyfiken när jag fick se alla andras paket, så jag bad min mamma att öppna ytterkartongen och ta en bild på klapparna. :love:

IMG_20221214_205825.jpg


Kolla så fina! :love: Kortet (som jag inte vet vad som står skrivet på) är så fint också - undrar om min tomte såg min lilla räv som jag gjorde, eller om det bara är ett perfekt sammanträffande?

Mamma fick lägga in paketen i sin skyddande kartong igen, för hennes katt var VÄLDIGT intresserad i ett av paketen. ;)

Roligt var också att jag var i telefon med mamma när hon öppnade emballaget. "Men det var satan vad mycket tejp," muttrade hon. 😂
 
Vi har fått paket:
1. Keb71
2. Masse
3. Caoimhe
4. stjarnhimmel
5. Fjordfrälst
6. Silver Girl
7. Ninnurur
8. Malibu_Stacy
9. zassoo
10. Dobbis
11. Houdinie
12. Halcyon
13. cirkus
14. Glimmertrolle
15. Sel
16. Cewe
17. Mineur
18. Takire
19. mysboll
20. Elo
21. Marty
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
70 099
Senast: Jeps
·
Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
15 497
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
23 362
Senast: zassoo
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
77 489
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp