Secret Santa 2022

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Nixehen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 323
  • Visningar Visningar 128 962

Bukefalos 30 år!

Nu är både jobb och långpromenad avklarat så nu fick jag äntligen öppna! 🤩

gL9FSl0.jpg

Badbomber, godis och en hel hög med hundleksaker! 😍 Jag tror att @Ninnurur är min snälla tomte? ❤️

Nu är både jobb och långpromenad avklarat så nu fick jag äntligen öppna! 🤩

gL9FSl0.jpg

Badbomber, godis och en hel hög med hundleksaker! 😍 Jag tror att @Ninnurur är min snälla tomte? ❤️
Alldeles rätt! Var det så lätt att gissa? Vad tog du det på? :D
Jag har förresten testat badbomberna efter att jag skickat och det kan nog räcka med att du delar dem i hälften. Hade ju ingen aning om vad som var lagom när jag tillverkade dem 😅

Alldeles rätt! Var det så lätt att gissa? Vad tog du det på? :D
Jag har förresten testat badbomberna efter att jag skickat och det kan nog räcka med att du delar dem i hälften. Hade ju ingen aning om vad som var lagom när jag tillverkade dem 😅
Först trodde jag att det var @Habina med tanke på var det var skickat ifrån men hon var ju inte ens med så då kom jag på att du nog bor i närheten och sen när jag öppnade och såg Harry Potter-kortet så var det spiken i kistan! 😇😂

Jag gissade att badbomberna var hemmagjorda! 😍 Valpen har lekt med leksakerna tills hon däckade nu precis! 😂 Tack snälla du igen! 🥰

Jag är så glad att du fick en tacksam och gissande bukefalist i år :heart.
Jag med, jag har fått hopp om leken igen! :love:
Först trodde jag att det var @Habina med tanke på var det var skickat ifrån men hon var ju inte ens med så då kom jag på att du nog bor i närheten och sen när jag öppnade och såg Harry Potter-kortet så var det spiken i kistan! 😇😂

Jag gissade att badbomberna var hemmagjorda! 😍 Valpen har lekt med leksakerna tills hon däckade nu precis! 😂 Tack snälla du igen! 🥰
Jag som trodde att det kanske var svårt när det inte var någon direkt ledtråd så :D
Jag hoppades att valpen skulle roas! Även leksakerna har dottern och jag gjort! Det var så kul så vi fortsatte med fler och delade ut bland stallets hundar idag också :heart

Tomte - Snäll Bukefalist
Fjordfrälst - Dobbis
Nahar - Gnist
Nytant - Therese1988
Klara - Bluefish
YorkWann - astronaut
astronaut - Calmiche
sweep - Kakis
Calmiche - Malin_L
Parellikusken - Ninnurur
Ceta - mumin
cirkus - Caoimhe
cewe - Klara
Jeps - sweep
EZMK - Bapelsin
Snurrfian - EZMK
Takire - Halcyon
Keb71 - athena_arabians
athena _arabians - bollen__
AbCdE- Takire
Marty - cambodia
Cattis_E - Mineur
Sonic76- Fjordfrälst
Ninnurur - mysboll

Nu har jag öppnat mitt paket :) Fick ett paket te som luktar gott, och ett paket med 100% choklad. Spännande, för det har jag aldrig smakat på innan!

Fick ingen ledtråd, men har en chansning på @Tulip som tomte, efter lite snokande på namnet som var avsändare :)Visa bifogad fil 108899
Det stämmer bra det. Vilken tur att det gick att klura ut trots att jag glömde ledtråd. Det var lite stressigt förra helgen.

Liknande trådar

• Secret Santa 2025
  • Secret Easterbunny 2026
  • Secret Santa 2024
  • Stulet paket

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Lämplig kattras?
  • Kattbilder #10