Secret Santa 2023

Yeeey!
vad många vi är redan, men jag hoppas vi blir många fler.
@dobbis Vaddå, vad tror du om oss andra egentligen? Tänk om du får en tomte som är ÄNNU bättre då?
Vill du ta den risken att du missar det?
 
Anmälda:
1. Big Santa - Nixehen
2. Sonic76
3. Squie
4. Tranan
5. hagel
6. ii-ssa
7. Klara
8. parellikusken
9. Bapelsin
10. Caoimhe
11. cambodia
12. Piglet82
13. Fjordfrälst
14. Halcyon
15. Asko
16. Cattis_E
17. AbCdE
18. WS6
19. cewe
20. Snurrfian
21. Sweep
22. calmiche
23. Therese1988
24. _Elly_
25. Mirre
 
Ja eftersom minst tre personer pekade ut mig som deras tomte förra året - utan att jag ens deltog - så känner jag nog också att det kan vara läge att försöka återuppta denna trevliga tradition nu. :)
De tre magiska önskningarna från Buke är ett mycket speciellt och ovanligt fenomen;) Du är kallad! Detta är ditt öde denna jul. Som stjärnorna på himlen. Snön i hagen. Hamstrarna på loftet.

/ Elly =går och lägger sig nu :rofl:
 
De tre magiska önskningarna från Buke är ett mycket speciellt och ovanligt fenomen;) Du är kallad! Detta är ditt öde denna jul. Som stjärnorna på himlen. Snön i hagen. Hamstrarna på loftet.

/ Elly =går och lägger sig nu :rofl:

"Hamstrarna på loftet" :rofl:

De tre utpekandena skulle givetvis också kunna antyda att jag egentligen är Bukefalos egen Scrooge?! :eek: Som var för elak, och för snål! för att delta förra (och förrförra etc) året, men som hemsöktes av tre SecretSanta-vålnader för att omvända mitt misantropiska och julhatande hjärta.

(Jag ska även jobba på julafton i år - för att i sann kapitalistisk/julförnekande anda roffa åt mig lite extra jourbonus) (jag HAR dock blivit tilldelad passet av min närmast överordnade chef utan att jag särskilt tiggt om det!)

 
"Hamstrarna på loftet" :rofl:

De tre utpekandena skulle givetvis också kunna antyda att jag egentligen är Bukefalos egen Scrooge?! :eek: Som var för elak, och för snål! för att delta förra (och förrförra etc) året, men som hemsöktes av tre SecretSanta-vålnader för att omvända mitt misantropiska och julhatande hjärta.

(Jag ska även jobba på julafton i år - för att i sann kapitalistisk/julförnekande anda roffa åt mig lite extra jourbonus) (jag HAR dock blivit tilldelad passet av min närmast överordnade chef utan att jag särskilt tiggt om det!)

Ska komma ihåg att skicka kol om jag blir din tomte :cool:
 
Anmälda:
1. Big Santa - Nixehen
2. Sonic76
3. Squie
4. Tranan
5. hagel
6. ii-ssa
7. Klara
8. parellikusken
9. Bapelsin
10. Caoimhe
11. cambodia
12. Piglet82
13. Fjordfrälst
14. Halcyon
15. Asko
16. Cattis_E
17. AbCdE
18. WS6
19. cewe
20. Snurrfian
21. Sweep
22. calmiche
23. Therese1988
24. _Elly_
25. Mirre
26. Johanna1988
 
Anmälda:
1. Big Santa - Nixehen
2. Sonic76
3. Squie
4. Tranan
5. hagel
6. ii-ssa
7. Klara
8. parellikusken
9. Bapelsin
10. Caoimhe
11. cambodia
12. Piglet82
13. Fjordfrälst
14. Halcyon
15. Asko
16. Cattis_E
17. AbCdE
18. WS6
19. cewe
20. Snurrfian
21. Sweep
22. calmiche
23. Therese1988
24. _Elly_
25. Mirre
26. Johanna1988
27. Lillgrådis
 

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
14 150
Senast: Barbabelle
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 655
Senast: zassoo
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
97 437
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 276
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundförare inom hemvärnet
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Hage
  • Vikten av unghästbete
  • Bildtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp